וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אם נוכל לשלב את סלמאני, זה יהיה מבורך"

20.7.2022 / 18:15

החלוץ הקוסוברי נרשם למשחק הראשון מול דינמו מינסק (חמישי, 20:30, ספורט1) אחרי שהאמרבי העבירה את שחרורו הבינלאומי. המאמן: "לא יודע אם דור מיכה ישחק". מרטינס: "רצינו להיות במקום הזה בעונה שעברה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 4:3/ספורט1

קצת יותר מ-24 שעות לפני המפגש מול דינמו מינסק (חמישי, 20:30, ספורט1), צירפה הפועל באר שבע לרשימת השחקנים שלה שכבר הוגשה לאופ"א את החלוץ הקוסוברי אסטריט סלמאני שחתם בקבוצה שלשום. האמרבי השבדית, ממנה נרכש סלמאני, העבירה את שחרורו הבינלאומי והפועל באר שבע השלימה את כל מה שהיה צריך כדי שהשחקן יוכל לשחק מחר בטרנר.

בהפועל באר שבע קיימת התרגשות גדולה לקראת המשחק הראשון באירופה. המשחק מול מכבי חיפה בשבת האחרונה סיפק תוספת משמעותית לביטחון של השחקנים, שרוצים לפתוח ברגל ימין את הדרך לשלב הבתים. "נבנה כאן סגל חזק עם תחרות של שני שחקנים לפחות על כל עמדה. אנחנו צריכים לשחק העונה גם במפעל אירופאי כי בעונה שעברה לא עמדנו בכך", אומרים הבוקר במועדון.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
מתרגש מהצפי לטרנר מלא. ברדה/קובי אליהו

"המטרה היא לעבור את המשחק הראשון הכי טוב שאנחנו יכולים" אמר אליניב ברדה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "הקבוצה עדיין בבנייה, קיימנו רק משחק רשמי אחד, המשחק באירופה שונה לחלוטין. נתכונן, נלמד את היריבה וננסה לעשות תוצאה טובה. רק הפצועים לא יעמדו לרשותי, אין מה להוסיף בנושא הזה. מקווה שנראה את באר שבע של המחצית הנשייה בחיפה, מגיעה טובה לשחקנים שנכנסו ועזרו לשחק יותר טוב. ספגנו אחרי 20 שניות, אז פחות משמעותי באיזה מערך עלינו. לשמחתי ידענו לעצור את הסחף".

ברדה הוסיף: "אסטריט סלמאני עשה רק אימון אחד, ככה שנצטרך לתת לו את הזמן להשתלב. אם נוכל לשלב אותו זה יהיה מבורך. מדובר ביריבה טובה, חזקה, מסודרת, פיזית. לא יהיה משחק פשוט. בסופו של דבר אנחנו זוכרים שאנחנו משחקים בבית, אנחנו רוצים לנסות לנצח. אם יש משהו שמרגש אותי וממלא אותי, זה שיש צפי לטרנר מלא, לבוא לטרנר מלא במשחק אירופי ראשון זה משהו שמאוד מרגש אותי. דור מיכה? אני עדיין לא יודע אם הוא ישותף".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אנדרה מרטינס הפועל באר שבע. קובי אליהו
דרוך לקראת המשחק. אנדרה מרטינס/קובי אליהו

הקשר אנדרה מרטינס אמר: "אני מרגיש טוב וחושב שגם כל הקבוצה מרגישה כך. עשינו ניצחון גדול על האלופה וכמובן שמרגש להתחיל את המסע שלנו בקונפרנס ליג. רצינו להיות במקום הזה בעונה שעברה ועכשיו אנחנו צריכים לעשות את הכל כדי לנצח".

התחרות על מקום בהרכב: "בגמר הגביע דוד קלטינס שיחק ועשה משחק מצוין, יש לנו המון שחקנים מצוינים ואני חושב שזה טוב בשבילי ובשביל כל שחקני הקישור, כי זה גורם לך להישאר דרוך, להתאמן טוב ולדעת שתמיד יכולים להחליף אותך. הדבר החשוב ביותר עבור כולנו זו הקבוצה, כמובן שנעשה הכל כדי לתת את הכל. אני אוהב לחץ מהסוג הזה, אם זה היה הפוך זה היה לא טוב מבחינתי".

הפורטוגלי סיכם: "הגעתי לכאן ללא זמן להכין את עצמי, העונה זה קצת שונה, היה לי זמן להתאמן עם הקבוצה במחנה וזה גרם לי להרגיש טוב יותר ומוכן יותר. אני רק רוצה לשחק. המטרות? אני חושב שכולכם יודעים, יש לנו משחק חשוב מאוד מחר ונצטרך לבוא עם כל האנרגיות אליו ואחרי זה יהיה לנו זמן לחשוב על המשחקים האחרים".

אסטריט סלמאני עם מנכ"ל הפועל באר שבע גיא פרימור. הפועל באר שבע, אתר רשמי
יקבל דקות ראשונות? סלמאני/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע ימשיכו להיעדר מחר רמזי ספורי ואיאד אבו עביד. אליהם מצטרף רותם חטואל שסובל מפציעה. המשחק מחר יהיה ראשון מבין השניים שייערכו לשמחת הפועל באר שבע בטרנר. "ברור שזה נותן לנו יתרון גדול, אבל ביתיות לבד לא תנצח את ההתמודדות", הזהירו במועדון.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, הלדר לופס, מריאנו באריירו, שי אליאס, אנדרה מרטינס, דור מיכה, שגיב יחזקאל, יוג'ין אנסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully