וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה דקות לעומרי אלטמן, 1:1 לא.א.ק לרנקה בחוץ נגד מיטיולנד

הקשר עלה מהספסל במוקדמות ליגת האלופות ואמנם קבוצתו ספגה מיד אחרי שהבקיעה, אך ההכרעה עברה לקפריסין. גרופר לא שותף ב-0:3 של לודוגורץ

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

משחקי הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות יצאו לדרכם הערב (שלישי), כאשר במוקד שני הנציגים הישראליים שמקווים בסוף החודש הבא למצוא את עצמם חוגגים העפלה לשלב הבתים היוקרתי: עומרי אלטמן וא.א.ק לרנקה השיגו 1:1 יקר עבורם במשחק חוץ בדנמרק נגד מיטיולנד ואילו בבולגריה לודוגורץ של דני גרופר לא התקשתה כלל וניצחה בביתה 0:3 את שמרוק רוברס האירית.

המגן דני גרופר ישב על הספסל ולא שותף בניצחון לודוגורץ, שהשיגה מקדמה מאוד משמעותית לקראת הגומלין בשבוע הבא בזכות הניצחון 0:3. פיירוס סוטיריו הקפריסין הבקיע את שני השערים הראשונים לזכות אלופת בולגריה בדקות 26 ו-35 ואיגור טיאגו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-94.

במסלול הלא אלופות במוקדמות, עומרי אלטמן עלה מהספסל בדקה ה-82, דקה אחרי שאדם גיורשו העלה את א.א.ק לרנקה ליתרון מפתיע מאוד בדנמרק, אבל מיטיולנד צליחה להשיג את השוויון מיידית, כבר בדקה ה-84, משער של אריק סביאטצ'נקו. כידוע בוטל חוק שערי החוץ, כך שלרנקה בכל אופן תצטרך לנצח בביתה בעקבות ה-1:1, אבל היא מבחינתה השיגה תוצאה מעולה כשהעבירה את ההכרעה לקפריסין.

עומרי אלטמן שחקן א.א.ק לרנקה. א.א.ק לרנקה, אתר רשמי
תוצאה מצוינת ללרנקה. עומרי אלטמן/אתר רשמי, א.א.ק לרנקה

תוצאות משחקי הערב בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות:

פיוניק ירבאן (ארמניה) - דודלאנז' (לוקסמבורג) 1:0
קראבח (אזרבייג'אן) - ציריך (שווייץ) 2:3
ז'לגיריס (ליטא) - מאלמו (שבדיה) 0:1
לינפילד (צפון אירלנד) - בודו גילמט (נורבגיה) 0:1
דינמו זאגרב (קרואטיה) - שקופי (מקדוניה) 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully