וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: נבחרת העתודה מחפשת מקום ברבע הגמר נגד סלובניה

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 22:16

אחרי הבית המוקדם המוצלח, ינסו השחקנים של אורן אהרוני לעבור את היריבה שמזכירה טראומות מן העבר ומציגה שני פורוורדים חזקים ורכז תוצרת ריאל מדריד, שאמור להוביל אותה. ברבע הגמר מחכה המנצחת בין טורקיה לאוקראינה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

נבחרת העתודה של ישראל תנסה להעפיל מחר (רביעי, 17:30) לרבע גמר אליפות אירופה שנערכת במונטנגרו כשתפגוש בשמינית הגמר את סלובניה. ישראל סיימה במקום הראשון בבית ב' עם שני ניצחונות והפסד אחד, ואילו סלובניה סיימה במקום האחרון בבית א' עם שני הפסדים וניצחון אחד.

ניצחון יעלה את החבורה של אורן אהרוני למשחק נגד המנצחת בין טורקיה לאוקראינה, אך הפסד ישלח אותה למשחקי הדירוג 16-9, כשהמטרה שם תהיה הישרדות בדרג א'.

עמית אהרוני, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. FIBA.COM, אתר רשמי
בנבחרת יש דריכות רבה. אהרוני/אתר רשמי, FIBA.COM

בנבחרת קיימת דריכות רבה לקראת המפגש נגד סלובניה. בצוות המקצועי בטוחים כי בכל הנוגע לפן המנטלי, לשחקנים לא תהיה בעיה ולא יסתכלו על המיקום של סלובניה, ועיקר הדברים יהיו הביצוע בהתקפה והיכולת ההגנתית נגד השחקנים המובילים של היריבה. את ישראל מובילים בטורניר עד כה ארבעה שחקנים - מעל כולם הקפטן נועם דוברת עם 18 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק. שני שחקנים נוספים קולעים בספרות כפולות - הראל רינסקי עם 14.3 נקודות וגלעד לוי עם 13.7 נקודות ו-11.3 ריבאונדים. מצטיין נוסף הוא עמית אהרוני עם 9.7 נקודות ו-5.3 אסיסטים למשחק.

סלובניה, שמפגשים מולה באליפויות העתודה מזכירים ישר את ההפסדים של ישראל בגמר 2000 ו-2004, רחוקה מלהיות אחת מאריות הטורניר, ועדיין מדובר בנבחרת מסוכנת מאוד. המאמן פטר מרקובינוביץ' בונה את המשחק שלו על שלושה שחקנים. הפורוורדים לוקה שצ'וקה (2.10) וסשה ציאני (2.09) מובילים את הנבחרת בנקודות עם 14.7 ו-13.3 נקודות בהתאמה, אך המוח של הנבחרת הוא תוצר מחלקת הנוער של ריאל, אורבן קלבז'אר בן ה-18 בלבד, שרושם 8.7 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק עד כה וקלע 4 שלשות מ-20 ניסיונות בשלושה משחקים. הסלובנים לא מצטיינים בקליעה מבחוץ עד כה בטורניר, ומאבדים 18 כדורים בממוצע, מספר זהה לאסיסטים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully