וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו הול: "היה לי חלום אחד, להקדיש את הזכייה בקטע לאחי"

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 19:07

רוכב האופניים הקנדי, שזכה בקטע ה-16 של הטור כחלק מהקבוצה הישראלית, הקדיש את ההישג לאחיו, שנדרס למוות ב-2012

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

הוגו הול הקנדי מקבוצת "ישראל פרמייר טק" זכה היום (שלישי) בקטע ה-16 בטור דה פראנס. זה ניצחון שני של הקבוצה בטור השנה אחרי שסיימון קלארק האוסטרלי כבר זכה בקטע השישי. הול הוא בסך הכול הקנדי השני שזוכה בקטע בטור והראשון מאז 1988.

הוגו הול, רוכב אופניים קנדי מקבוצת ישראל פרמייר טק. MARCO BERTORELLO, GettyImages
הקדיש את הזכייה לאחיו. הול/GettyImages, MARCO BERTORELLO

הול הקדיש את הניצחון לאחיו פייריק, שנהרג על ידי נהג שיכור בזמן שביצע הליכה ברחוב ב-2012. מיד כשחצה את קו הסיום, הול הצביע אל השמיים ואמר "זה בשביל אחי". לאחר מכן, אמר הול בריאיון: "מעולם לא ניצחתי בקטע בטור אז אני מניח שזה המקום הנכון לעשות בו את זה. סבלתי, אבל עשיתי את זה וזה משמעותי מאוד בשבילי. היה לי חלום אחד, לזכות בקטע בשביל אחי שנהרג. כשהפכתי למקצוען עבדתי במשך 10 או 12 שנה והיום השגתי את הניצחון הראשון שלי. זה מדהים, אני לא יודע מה להגיד, אני פשוט מאושר".

הול, שהצליח לברוח כשנותרו עוד 40 קילומטר לקטע שאורכו המלא היה 178 קילומטר, הוסיף: "סבלתי מאוד בטיפוס. נתתי פול גז והפער היה של 30 שניות לאורך המירוץ, לא ויתרתי ובסופו של דבר הצלחתי להרוויח עוד זמן. כשהראו לי שהפער הוא דקה, חשבתי שזה לא אמיתי, אני הולך לעשות את זה. קצת חששתי, התחילו להתכווץ לי השרירים, אבל הצלחתי".

הבעלים של הקבוצה סילבן אדאמס אמר: "אני גאה בהוגו, מייקל וודס ובקבוצה כולה. זה ניצחון עצום של הוגו. הוא אתלט ורוכב שעובד כל כך קשה, עם מוסר עבודה מופלא ותמיד ייתן הכול לחבריו בקבוצה. הוא הוכיח שהוא רוכב נהדר ומיוחד. הוא הקנדי השני שזוכה בקטע בטור דה פראנס. ישראל פרמייר טק שמה את ישראל על המפה בענק במירוץ הכי גדול שיש ולעיני העולם המשתאה כולו. אני אוהב את הקבוצה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully