וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר לוינסון האריך את חוזהו בעירוני נס ציונה בשנתיים נוספות

19.7.2022 / 16:06

הפורוורד (22, 2.08) שגדל במועדון ושב אליו בשנה שעברה, ישלים שלוש שנים רצופות: "מקווה להמשיך את ההתקדמות. אין כמו בבית"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

תומר לוינסון (22, 2.08) האריך את חוזהו בעירוני נס ציונה בשנתיים נוספות. הפורוורד שגדל במועדון למעשה ישלים שלוש שנים רצופות בקבוצה הבוגרת, שנה אחרי שחזר לקבוצה.

לוינסון גדל במחלקת הנוער של נס ציונה והיה בסגל הקבוצה הבוגרת בעונות 2015/16-2016/17. הוא חזר לנס ציונה בעונה החולפת לאחר ששיחק באוסייק הקרואטית וגם בהפועל ירושלים, מכבי אשדוד ועירוני רעננה. לפני שחזר הוא גם זכה יחד עם נבחרת ישראל באליפות אירופה עד גיל 20 בקיץ 2019.

בעונה החולפת בנס ציונה לוינסון רשם 3.5 נקודות ו-2.0 ריבאונדים למשחק ב-10.8 דקות, כשממוצעיו עלו ל-6.4 נקודות ו-3.8 כדורים חוזרים בחמשת המשחקים האחרונים של העונה.

תומר לוינסון, עירוני נס ציונה. עירוני נס ציונה, אתר רשמי
שנתיים נוספות לכל הפחות. לוינסון/אתר רשמי, עירוני נס ציונה

מאמן הקבוצה אלעד חסין: "אנחנו מברכים על הישארותו של תומר בקבוצה לשנתיים הקרובות. תומר הוא שחקן בית של המועדון שעשה התקדמות נהדרת בשנה האחרונה - לכן היה טבעי וברור לכולם שימשיך. אנחנו מאמינים בו וסומכים עליו שימשיך להתקדם ולתרום לקבוצה גם בעונה הקרובה."

לוינסון סיכם: "אני שמח מאוד להמשיך ולהיות חלק לשנתיים נוספות ממועדון שאני מאוד אוהב וגידל אותי מגיל 5. מקווה להמשיך את ההתקדמות מהעונה שעברה ולעזור לקבוצה להצליח. אין כמו בבית, כתום עולה!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully