וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו יגיע לישראל כשחקן אתלטיקו? ראש העיר: "האוהדים לא יאפשרו זאת"

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 15:33

אתלטיקו תפגוש את יובנטוס בבלומפילד ב-7 באוגוסט (21:30, ספורט1), ובספרד מנתחים את האפשרות שרונאלדו יצטרף אליה. ראש עיריית מדריד, אוהד אתלטיקו, מבטל את האפשרות בגלל עברו של הפורטוגלי ביריבה ריאל. בספרד טוענים: כריסטיאנו כבר שוחח עם סימאונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

ביממה האחרונה בספרד מופיעים לא מעט דיווחים על האפשרות שכריסטיאנו רונאלדו יחזור לליגה הספרדית, וכוכב מנצ'סטר יונייטד ישחק בלא אחרת מאשר אתלטיקו מדריד, יריבתו הגדולה מהשנים שלו בריאל מדריד.

על פי הדיווחים, CR7 נחוש לעזוב את אנגליה כדי לשחק בליגת האלופות, ולכן גם מוכן להתגמש בשכרו כדי לשחק אצל דייגו סימאונה. כידוע, אתלטיקו מדריד תפגוש את יובנטוס בישראל ב-7 באוגוסט (21:30, ספורט1), וחובבי הכדורגל בישראל עוקבים בעניין אחר ההתפתחויות עם רונאלדו והאם יגיע לישראל כשחקן קבוצתו החדשה במפגש הפיקנטי שיתקיים בבלומפילד.

בספרד נכתב היום: "הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוצה לעבור לאתלטיקו היא שהוא חושש שליאו מסי יעבור אותו וישבור את שיא הכיבושים בליגת האלופות. כמו כן, ג'ורג'ינה אשתו רוצה לחזור למדריד".

עוד נטען שמאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה נתן את האישור למהלך, ושהוא חושב ש"לרונאלדו תוכל להיות אותה השפעה כמו שהייתה ללואיס סוארס בעונתו הראשונה במועדון", שהסתייימה באליפות.

הבעיה היא שלאתלטיקו אין כרגע את הסכומים לשלם לשחקן, ואתמול מאמן יונייטד טן האח חשף שיש לו בחוזה בקבוצה אופציה לעונה נוספת, שלישית.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הקהל בישראל מחזיק אצבעות. רונאלדו/רויטרס
שחקן יובנטוס פול פוגבה. Stefano Guidi, GettyImages
אותו ואת די מריה נראה. פוגבה/GettyImages, Stefano Guidi

במקביל, ב"אס" הזכירו ציטוטים של רונאלדו על דייגו סימאונה בסרט שעשו על המאמן באמזון ששמו "סימאונה, חי כל משחק". לדברי רונאלדו, "כשאני משחק מול קבוצה, בדרך כלל לא אכפת לי מהמאמן. אבל במקרה של אתלטי, כשאתה רואה את הקבוצה, אתה חושב על סימאונה. יש לו הרבה ביצים, אני אוהב אנשים כאלה". על פי הדיווח, רונאלדו שוחח עם סימאונה ושכנע אותו לצרף אותו לקוצ'ונרוס.

עם זאת, היום אתלטיקו מדריד חנכה את מתקן הספורט החדש שלה, וראש עיריית מדריד התייחס לדיווחים. "זאת אופציה לא ריאלית", אמר ראש העיר חוסה לואיס מרטינס אלמיידה, אוהד אתלטיקו, "הוא שחקן גדול, אבל אני חושב שהוא לא ישחק באתלטיקו בגלל העבר שלו. יש חלק מהקהל שלא יסכים לקבל אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully