וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף: באמצע הריצה שלי אן פרייז'ר פרייס סידרה את הפאה, ועלתה

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 13:48

הרצה הג'מייקנית כמעט שילמה מחיר כבד, וחשפה את השיגעון שלה עם עיצוב שיער. עוד באליפות העולם: צלם שוטט על המסלול, וכמעט הפיל את הרצים בגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

המשתתפים בריצת 3,000 מטר רגילים לעבור מכשולים, אבל הלילה (בין שני לשלישי) באליפות העולם באתלטיקה באורגון הם נאלצו להתמודד מול מכשול בהחלט חריג. במהלך הריצה, כידוע, המשתתפים נדרשים לעבור מעל משוכות גבוהות 28 פעמים ועוד שבע פעמים את המכשול עם בריכת המים. הפעם נוסף להם מכשול נוסף: צלם, שמשום מה התמקם באמצע המסלול באמצע המירוץ.

צלם מפריע לריצת 3,000 מכשולים במהלך אליפות העולם. רויטרס
צלם מפריע לריצת 3,000 מכשולים במהלך אליפות העולם/רויטרס
צלם מפריע לריצת 3,000 מכשולים במהלך אליפות העולם. רויטרס
צלם מפריע לריצת 3,000 מכשולים במהלך אליפות העולם/רויטרס

15 הרצים נאלצו לעקוף את הצלם, שנעמד עם הגב לריצה מאחר שבכלל ניסה לצלם את תחרות הקפיצה המשולשת לנשים. אוון ג'אגר האמריקאי, אחד הרצים בתחרות, הודה ש"היה קצת מפחיד לראות את זה קורה פתאום, הייתי בטוח שהוא עומד להפיל את אחת מאיתנו עם המצלמה שלו עם תנועה חדה, אבל למזלנו הוא לא פגע באף אחד מאיתנו והצלחנו לחמוק ממנו".

צפו בצלם החולמני

עוד בשולי אליפות העולם: שלי אן פרייז'ר פרייס זכתה רק אתמול בתואר אלופת העולם בריצת 100 מטר, וכבר מתכוננת לריצת ה-200 מטר. הלילה היא העפילה לחצי הגמר שייערך בהמשך היום, אבל הג'מייקנית למעשה סיימה רק שנייה במקצה שלה בזמן 22.26 שניות. ההילוכים החוזרים הראו שבמהלך הריצה שלה הג'מייקנית מתעסקת בשיערה, ולמעשה בזמן שהיא דוהרת על המסלול היא נאלצת לסדר את הפאה של ראשה!

הרצה הג'מייקנית שלי אן פרייז'ר פרייס מציגה פאה ירוקה באליפות העולם. רויטרס
הרצה הג'מייקנית שלי אן פרייז'ר פרייס מציגה פאה ירוקה באליפות העולם/רויטרס
הרצה הג'מייקנית שלי אן פרייז'ר פרייס מציגה פאה ירוקה באליפות העולם. רויטרס
תקלה מיותרת. פרייז'ר פרייס/רויטרס

פרייז'ר סמית ידועה בסגנון השיער המרהיב שלה, והלילה היא עלתה עם שיער ירוק, אחרי שאת מדליית הזהב לקחה עם בלונד ארוך, ובעבר התהדרה בלט צבעים וגוונים. היא עצמה הודתה אחרי המירוץ: "כן, אני חושבת שהבאתי לפה עשר פאות... הבאתי מזוודה אחת במיוחד רק לפאות ומוצרים לשיער". כעת היא תקווה שברגע האמת היא תוכל להתמקד אך ורק במסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully