וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון "תנסה בכל הכוח" להנחית את דוראנט, ומוכנה לוותר על הצעירים

בארה"ב טוענים שהוויזארדס עשויים להיות הסוס השחור במאבק על כוכב ברוקלין, ויודעים: אם זה יקרה, גם דני אבדיה יחליף קבוצה

קווין דוראנט מתאמן לקראת פתיחת העונה/מתוך טוויטר

מיאמי ופיניקס נחשבות למועמדות המובילות להנחית את קווין דוראנט, אבל לפי כתב "ספורטס אילוסטרייטד" לשעבר סם אמיקו, וושינגטון עשויה להפוך לסוס השחור במאבק עליו.

KD ביקש כזכור מברוקלין להעבירו בטרייד, ובארצות הברית מעריכים שהנטס יעדיפו להעביר אותו דווקא לקבוצה פחות בכירה שמסוגלת להציע צעירים מבטיחים בתמורה, מהם אפשר יהיה להתחיל לבנות מחדש את הפרנצ'ייז.

על פי הדיווח, הוויזארדס "ינסו ללכת בכל הכוח" על טרייד שינחית את דוראנט בעיר בה נולד וגדל, ושאליה יש לו פינה חמה בלב. המטרה כמובן תהיה להשאיר לצידו את בראדלי ביל וליצור צמד כוכבים חדש ומסקרן, אבל אם זה אכן יקרה, המשמעות ברורה: וושינגטון תיאלץ לוותר על כל השחקנים הצעירים והמבטיחים שלה, כולל דני אבדיה.

דני אבדיה לצד קווין דוראנט, וושינגטון מול ברוקלין. Sarah Stier, GettyImages
הוויזארדס יוותרו על שניהם בשבילו? אבדיה והאצ'ימורה לצד דוראנט/GettyImages, Sarah Stier

שמות נוספים שעשויים להיות חלק מהעסקה כזאת הם קריסטאפס פורזינגיס, רוי האצ'ימורה, קייל קוזמה וקורי קיספרט, ובארצות הברית אף יש מי שטוען שבעסקה כזאת תצטרך להיות מעורבת קבוצה שלישית, כך שלא ברור לאן טרייד כזה יכול להביא את אבדיה.

למרות שגם האפשרות שדוראנט יישאר בברוקלין בסופו של דבר לא נשללת על הסף, לפי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN "הנטס עדיין מחפשים את הטרייד הנכון" עבורו. האפשרות של טרייד עם פיניקס ירדה מהפרק בשלב זה בשל ההחלטה להשוות את ההצעה של אינדיאנה על דיאנדרה אייטון, והחובה התקנונית של הסאנס להשאיר את הסנטר כעת לפחות עד חודש ינואר. כמו כן, בינתיים הנטס לא מתלהבים מהחבילה שמיאמי מציעה להם, הכוללת את טיילר הירו ודאנקן רובינסון (ולא את באם אדבאיו, השחקן שהם באמת רוצים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully