וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמיאס לא יצא לאזרבייג'אן, גם ניר ביטון וגלזר נשארו בארץ

מצוקת בלמים במכבי תל אביב לקראת זירה (חמישי, 19:00, ספורט4): איביץ' יתפשר על סבוריט כבלם לצד ייני, קניקובסקי צפוי לפתוח. גם זהבי ימשיך להתאמן בישראל

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 0:0 (5:4 בפנדלים)/ספורט1

מכבי תל אביב קיימה הבוקר אימון בקרית שלום ובערב המריאה לאזרבייג'אן לקראת המשחק נגד זירה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג (חמישי, 19:00, ספורט4), כשהיא סובלת ממצוקת בלמים. הבלם הזר שהקבוצה מחפשת עדיין לא נמצא, שחר פיבן וניר ביטון פצועים ואל הרשימה התווסף גם עידן נחמיאס, שסובל ממחלה ולא המריא עם הקבוצה. בהיעדרו צפוי ולאדן איביץ' להתפשר ולהסיט את אנריק סבוריט לעמדת הבלם לצידו של שרן ייני, אף שהצהיר שהוא מתכוון להשתמש בספרדי בעיקר בעמדתו המקורית כמגן שמאלי.

בנוסף לכך, אף שניר ביטון הגביר קצב באימונים האחרונים, הוא עדיין לא מוכן למשחק ולכן נשאר להמשך האימונים בארץ. גם דן גלזר, שחר פיבן וערן זהבי לא הצטרפו לטיסה וימשיכו בעבודה אישית בקרית שלום. לעומתם, שלושת שחקני נבחרת הנוער אוסקר גלוך, דור תורג'מן ורוי רביבו יצאו עם הקבוצה. גלוך צפוי כמעט בוודאות לשחק, אם כי ספק אם יפתח.

שי קונסטנטין שחקן מכבי נתניה מול אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי לשוב לשחק כבלם בלית ברירה. סבוריט/ברני ארדוב

בקבוצה קיבלו אתמול את ההגרלה של הסיבוב הבא ברגשות מעורבים. אם תעבור מכבי תל אביב את זירה בתום צמד המפגשים, קרוב לוודאי שהיא תשחק מול אריס סלוניקי ולוולאדן איביץ' יהיה דרבי פרטי. מאמן מכבי תל אביב שמשפחתו עדיין מתגוררת וחיה בסלוניקי, הוא איש של פאוק סלוניקי ומכאן שמדובר במפגש מאוד פיקנטי עבורו.

איביץ' ודאי היה רוצה הגרלה אחרת, גם כי מדובר ביריבה איכותית שלא נופלת ברמתה ממכבי תל אביב וגם כי לבטח הוא לא אוהב את העובדה שהוא יהיה במוקד מבחינת היוונים. אלא שבמכבי תל אביב ביקשו אמש מהשחקנים כלל לא לעסוק בסיבוב הבא והדגישו כי צריך להתרכז אך ורק במפגש מחרתיים מול הקבוצה מאזרבייג'אן. "אם נחשוב על אריס סלוניקי, לא נעבור את זירה", אומרים במכבי תל אביב. "לסיבוב הבא יש זמן. קודם צריך לעשות את העבודה בצמד המפגשים בסיבוב הזה. אנחנו הולכים לפגוש קבוצה מליגה אליה הגיעו הקיץ שחקנים טובים מישראל בשכר גבוה. אין מקום לזלזל בשום קבוצה ושום ליגה. צריך להיות רציניים ולעבור את האזרים, בטח אחרי שהפסדנו למכבי נתניה ביום חמישי".

איביץ' עדיין חושב על ההרכב ועל השינויים שהוא צפוי לעשות בו. קרוב לוודאי שגבי קניקובסקי יעלה הפעם ב-11, ככל הנראה על חשבון דן ביטון. איביץ' גם רואה באימונים את האיכויות של אוסקר גלוך שכאמור גם צפוי לשחק נגד זירה ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully