וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לם לפני ההמראה לטורקיה: "מרגש מאוד שמכבי נתניה שוב באירופה"

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 16:29

המאמן אמר בשדה התעופה לקראת המשחק ביום חמישי נגד בשאקשהיר (20:45, ספורט2): "מאמינים שאפשר לעשות את זה". ג'אבר כשיר, זלאטנוביץ' בספק וגנדלמן ייעדר

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 0:0 (5:4 בפנדלים)/ספורט1

מכבי נתניה יצאה היום (שלישי) בצהריים לאיסטנבול לקראת המשחק הראשון נגד בשאקשהיר במסגרת סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג, שיערך ביום חמישי (20:45, ספורט2). למרות שהטורקים פייבוריטים ברורים, בנתניה מאמינים שאפשר לחזור עם תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לגומלין בישראל ביום חמישי הבא.

בשדה התעופה אמר בני לם: "זה מרגש מאוד כי מכבי נתניה לא הייתה הרבה שנים באירופה. הצלחנו לעשות דבר גדול וגם הקהל מגיע איתנו. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה, אפילו שהמשחק בטורקיה. אנחנו נוסעים לעשות את העבודה וזאת על אף שנפגוש קבוצה גדולה שהיא מעצמה".

איגור זלאטנוביץ', מכבי נתניה. ברני ארדוב
ספק גדול אם יעמוד לרשות הקבוצה באיסטנבול. זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

היהלומים ערכו הבוקר אימון נוסף במגרש בנתניה ובסיומו יצאו לשדה התעופה. האימון הטקטי והמסכם יתקיים ביום רביעי אחר הצהריים באצטדיון פתיח טרים, שם גם ייערך המשחק עצמו. במועדון מספרים על אווירה טובה מאוד לפני ההמראה לטורקיה, כשגם הניצחון על מכבי תל אביב בגביע הטוטו הוסיף מאוד לביטחון.

המאמן בני לם יקבל בחזרה את המגן כארם ג'אבר, שהחלים ממתיחה בשריר רגלו. מי שנמצא בספק גדול הוא החלוץ איגור זלאטנוביץ', שסובל ממתיחה באחת מרצועות הברך ועדיין לא מצליח להשלים אימון מלא. זלאטנוביץ' המריא עם הקבוצה, אולם כרגע לא ברור אם יעמוד לרשותה כי הצוות המקצועי לא מתכוון לסכן את הסרבי כל עוד לא ירגיש מוכן להתמודדות במאת האחוזים.

מי שלא ישחק בוודאות הוא הבלם עומרי גנדלמן, שעדיין סובל מכאבים קלים בברכו. למרות הניסיונות להכשירו, בנתניה מעדיפים לתת לגנדלמן מספר ימי הכנה נוספים וייתכן שהוא יהיה חלק מהסגל במשחק הגומלין בשבוע הבא.

יש לציין שקרוב לאלף אוהדים צהובים-שחורים צפויים ללוות את הקבוצה למשחק החוץ הקשה באיסטנבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully