וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה גברה 0:1 על איטליה ועלתה על חשבונה לרבע גמר יורו הנשים

טינה דה קייני (49) סידרה לנבחרתה את המקום השני ומפגש מול שבדיה בשלב הבא. 1:1 בין מוליכת הבית צרפת לאיסלנד

תקציר: בלגיה - איטליה 0:1 (נשים)/ספורט1

שלב הבתים באליפות אירופה בכדורגל לנשים נחתם היום (שני) עם שני משחקי המחזור האחרון בבית ד', שבסיומם מי שעלו לרבע הגמר הן צרפת - שהבטיחה את המקום הראשון בבית עוד לפני שהערב פגשה ונפרדה ב-1:1 מול איסלנד - ובלגיה שהכניעה 0:1 את איטליה, במה שהפך לקרב על הסגנות והכרטיס לשלב הבא שבו מחכה שבדיה.

למרות שנבחרת צרפת ידעה שבכל תוצאה היא תסיים במקום הראשון ולעומתה איסלנד ידעה שגם נקודה עשויה להספיק לה כדי להעפיל לרבע הגמר, מלווין מלאר מצאה את הרשת כבר בדקה הראשונה של ההתמודדות ובכך הפכה את המשחק בין בלגיה לאיטליה לכזה שמי שתנצח בו תעלה לרבע הגמר, כל עוד איסלנד לא תהפוך - משימה שהיא לא הצליחה לעמוד בה, על אף שהשיגה את השוויון מפנדל של דאגני בריניארסדוטיר בדקה ב-102 לאחר בדיקת VAR ארוכה, אבל הנקודה לא הספיקה ואיסלנד הפכה לנבחרת הראשונה שלא עולה שלב על אף שסיימה את שלב הבתים ללא שום הפסד.

טינה דה קייני, שחקנית נבחרת בלגיה. Laurence Griffiths, GettyImages
שער אחד הספיק. דה קייני חוגגת/GettyImages, Laurence Griffiths

צפו בתקציר: 1:1 דרמטי בין צרפת לאיסלנד

תקציר: צרפת - איסלנד 1:1 (נשים)/ספורט1

לכן, מוקד הערב היה במנצ'סטר ששם נפגשו בלגיה ואיטליה לקרב שהמנצחת בו תעלה למפגש מול שבדיה בשלב שמונה האחרונות. הנבחרת שניצלה את המעמד והבטיחה את השתתפותה ברבע הגמר הייתה בלגיה שנהנתה משער יחיד של טינה דה קייני, שכבשה בדקה ה-49 וכאמור סידרה לבלגיה את הכרטיס לשלב הבא.

משחקי רבע הגמר:

אנגליה - ספרד
שבדיה - בלגיה
גרמניה - אוסטריה
צרפת - הולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully