וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ברמר יחתום ביובנטוס, זינצ'נקו נפרד מסיטי

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 21:03

יובנטוס תשלם לטורינו 47 מיליון יורו עבור הברזילאי שיחליף את דה ליכט. המגן עובר לארסנל, בספרד טוענים: כריסטיאנו רונאלדו מוכן להתגמש בשכרו כדי לעבור לאתלטיקו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

רשמי

* מתייס דה ליכט הפך לרכש החדש של באיירן מינכן. הבלם ההולנדי נחת אמש בעיר ובמהלך היום עבר בדיקות רפואיות וחתם עד 2027 אצל אלופת גרמניה, שתשלם עבורו כ-80 מיליון יורו ליובנטוס.

* ליברפול השאילה את ריס וויליאמס לבלקפול מהצ'מפיונשיפ והודיעה על מכירת בן דייויס לריינג'רס.

* החתמה כפולה בסלטיק: ארון מוי האוסטרלי עזב את הליגה הסינית וחתם, גם הבלם מוריס ינץ הצטרף בהשאלה מלוריין.

* ריאל סוסיאדד רכשה את טאקפוסה קובו מריאל מדריד תמורת 6.5 מיליון יורו, אבל גם כך הבלאנקוס שומרים על 50% מהזכויות על היפני.

* טוטנהאם הודיעה על החתמת ג'ד ספנס, המגן הימני של נבחרת אנגליה הצעירה. התרנגולים שילמו לנוטינגהאם פורסט 12.5 מיליון ליש"ט, הסכום עשוי להגיע עד 20 מיליון עם הבונוסים. ספנס חתם לחמש שנים, והוא ההחתמה השישית של טוטנהאם הקיץ אחרי איוון פרישיץ', פרייז'ר פורסטר, איב ביסומה, רישרליסון וקלמון לנגלה.

* אוניון ברלין רכשה את הקשר הנורבגי מורטן תורסבי מסמפדוריה תמורת 3 מיליון יורו.

* אודינזה הודיעה על החתמתו של המגן השמאלי אדם מאסינה, ששיחק באנגליה מאז עבר מבולוניה בקיץ 2018. כעת הוא חוזר לסרייה A.

שמועות

* גלייסון ברמר יחתום ביובנטוס. שעות ספורות אחרי שדה ליכט נמכר לבאיירן מינכן, הביאנקונרי סיכמו עם טורינו על רכישת הברזילאי תמורת 47 מיליון יורו. הוא יעבור בדיקות רפואיות ביממה הקרובה ויצטרף רשמית ליובנטוס בתור מחליפו של דה ליכט במרכז ההגנה.

* עסקת אולכסנדר זינצ'נקו ממנצ'סטר סיטי לארסנל נסגרה. האוקראיני יעבור ללונדון תמורת 30 מיליון ליש"ט ויחתום בשורות התותחנים לארבע שנים. פורסם שזינצ'נקו נפרד מהצוות המקצועי והשחקנים באימון של מנצ'סטר סיטי והוא כעת עושה את דרכו לארסנל כדי להשלים את המעבר. מנצ'סטר סיטי תפעל כעת לרכישת המגן השמאלי מארק קוקורייה מברייטון.

* אחרי ההחתמה הנוצצת של רוברט לבנדובסקי, ברצלונה בדרך להחתמה של בלם: העיתונאי ג'רארד רומרו טוען שז'ול קונדה סיכם את תנאיו לארבע שנים בברצלונה. בלם סביליה היה חזק על הכוונת של צ'לסי גם, אך מעדיף להישאר בספרד.

* מנגד, באנגליה ובצרפת פורסם שז'ול קונדה מתקרב לצ'לסי, על אף רצונו לשחק בברצלונה. אם בלם סביליה אכן יימכר לבלוז תמורת 60 מיליון יורו כפי שנכתב היום, ברצלונה תנסה פעם נוספת לצרף לפחות את אחד מבין ססאר אספיליקואטה ומרקוס אלונסו, הספרדים שמעוניינים לעזוב את צ'לסי ולעבור לבלאוגרנה.

* אנשי באיירן מינכן נחתו בחזרה בגרמניה אחרי שטסו לצרפת כדי לנהל מגעים עם ראן בנוגע למאתיס תל. לפי הדיווחים, העסקה מתקרבת להשלמה כשאנשי באיירן להוטים לצרף את החלוץ בן ה-17, שמיועד לסגל הראשון עוד העונה. באיירן רוצה להשלים את עסקת תל עוד השבוע והדיבורים הם על עסקה בין 25-20 מיליון יורו. תל כבר סיכם את התנאים שלו בבאיירן וגם משפחתו רוצה מאוד שהמעבר יקרה עוד הקיץ. חסן סליהאמידז'יץ' סיפר אחרי הנחיתה: "חזרנו מראן, היו שיחות, אבל זה לא הולך להיסגר כל כך מהר".

* מארסיי עומדת להשלים שתי החתמות: אחרי שכבר הודיעה על סיכום עם החלוץ הקולומביאני לואיס סוארס, 24, שמגיע מגרנאדה, היום מדווח שהיא סיכמה עם המגן הימני ג'ונתן קלאוס מלאנס, 29, שיגיע תמורת 11 מיליון יורו.

* ניקולס טגליאפיקו עומד להשלים את המעבר מאייאקס לליון הצרפתית, שתשלם על המגן השמאלי הארגנטינאי 4 מיליון יורו.

* במקביל, ליון משלימה את מכירתו של לאו דובאה לגלאטסראיי תמורת 3 מיליון יורו. דובאה, 27, המגן הימני הצרפתי, היה הקפטן של ליון.

* אדינסון קבאני בדרך לויאריאל. בתקשורת הספרדית טוענים שהחלוץ בן ה-35 שהיה מבוקש על ידי הקבוצות העשירות של דרום אמריקה, החליט להישאר באירופה ולהגיע לראשונה בקריירה לקבוצה ספרדית. הוא צפוי לחתום לעונה אחת.

* פריז סן ז'רמן רוצה את בלם באיירן מינכן לוקאס הרננדז, אך אלופת גרמניה לא מוכנה בכלל להיכנס למו"מ בנוגע לצרפתי.

* פאולו דיבאלה כבר הגיע לפורטוגל, שם נמצאת רומא במחנה אימון, ואמור להיות מוצג היום על ידי הג'אלורוסי. הארגנטינאי יחתום עד 2025 עם אופציה לעונה נוספת וישתכר בכל עונה כ-6 מיליון יורו. באיטליה דווח שאגדת העבר פרנצ'סקו טוטי הבטיח לו שהוא יקבל את החולצה מספר 10, שהופרשה מאז פרש טוטי.

* החלוץ אלכסנדר פשיץ', ששיחק במכבי תל אביב וממנה עבר לקראגומרוק הטורקית, צפוי להשלים היום את הקאמבק שלו לכוכב האדום בלגרד. הוא שיחק בקבוצה בעונת 2017/18 וכבש אז 25 שערים ב-35 מחזורים.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד לפני סטפן סאביץ' שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
פעם הוא היה היריב הכי שנוא שלהם. רונאלדו מול אתלטיקו/רויטרס

רונאלדו לאתלטיקו? הסיבות והסרטון

* מה עומד מאחורי האפשרות שכריסטיאנו רונאלדו יחזור לליגה הספרדית? ב"אס" דווח אתמול שכוכב מנצ'סטר יונייטד הוצע ללא אחרת מאשר אתלטיקו מדריד, יריבתו הגדולה מהשנים שלו בריאל מדריד. על פי הדיווח CR7 שנחוש לעזוב את אנגליה כדי לשחק בליגת האלופות, מוכן להתגמש בשכרו כדי לשחק אצל דייגו סימאונה.

בספרד מציינים: "הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוצה לעבור לאתלטיקו היא שהוא חושש שליאו מסי יעבור אותו וישבור את שיא הכיבושים בליגת האלופות. כמו כן הוא ג'ורג'ינה אשתו רוצה לחזור למדריד". עוד נטען שמאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה נתן את האישור למהלך, ושהוא חושב ש"לרונאלדו תוכל להיות אותה השפעה כמו שהייתה ללואיס סוארס בעונתו הראשונה במועדון", שהסתייימה באליפות. הבעיה היא שלאתלטיקו אין כרגע את הסכומים לשלם לשחקן, ואתמול מאמן יונייטד טן האח חשף שיש לו בחוזה בקבוצה אופציה לעונה נוספת, שלישית.

במקביל, ב"אס" הזכירו ציטוטים של רונאלדו על דייגו סימאונה בסרט שעשו על המאמן באמזון ששמו "סימאונה, חי כל משחק". לדברי רונאלדו, "כשאני משחק מול קבוצה, בדרך כלל לא אכפת לי מהמאמן. אבל במקרה של אתלטי, כשאתה רואה את הקבוצה, אתה חושב על סימאונה. יש לו הרבה ביצים, אני אוהב אנשים כאלה". כזכור, על פי הדיווח, רונאלדו שוחח עם סימאונה ושכנע אותו לצרף אותו לקוצ'ונרוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully