וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו: "מאמין בעצמי, גם הזמן שלי בנבחרת יגיע"

חלוץ וולפסברגר התראיין ב-103FM לקראת עונתו השנייה באוסטריה: "המטרה לסיים במקום השלישי". 34 דקות וניצחון לאלעד שחף בבכורה בבוטושאן הרומנית

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.7/ספורט1

תאי בריבו מתחיל את עונתו השנייה בוולפסברגר האוסטרית. אחרי שבשנתו הראשונה הבקיע 11 שערי ליגה, אתמול (ראשון) הוא כבש צמד בניצחון קבוצתו בסיבוב הראשון בגביע והוכיח שהוא מוכן למחזור פתיחת הליגה המקומית ביום שבת מול שטורם גראץ.

בריאיון לתכנית הספורט ב-103FM, אמר הערב (שני) בריבו: "אני שמח שהבקעתי והכי חשוב שעברנו שלב בגביע. אנחנו נפתח את הליגה במשחק לא קל כל כך, כי זו יריבה טובה שמשחקת העונה במוקדמות ליגת האלופות".

התכניות לעתיד: "כדורגל זה דבר דינמי ואין לדעת כיצד תתפתח העונה. אני אחרי עונה טובה וגם דאבור היה בזלצבורג שלוש שנים. כל אחד רוצה להתקדם ולא משנה באיזה ענף הוא מתחרה, כל דבר יגיע בזמנו".

האזינו לריאיון עם תאי בריבו

מה יכול להיות הישג העונה עבור וולפסברגר: "אנחנו רוצים לסיים במקום השלישי ואם נוכל לאיים על המקום השני אז זה מעולה. אנחנו רוצים להשיג כרטיס לאירופה. אנחנו קבוצה שרוצה לסיים במקומות 3 ו-4, עם שון וייסמן וולפסברגר סיימה במקום השלישי וכמעט הגיעה למקום השני".

תחשותיו על הנבחרת תחת אלון חזן: "לא הייתי עם וילי רוטנשטיינר, אבל יש תחושה טובה, כולם רוצים לעבוד והכי חשוב מאמינים. יש תחרות לא פשוטה כי יש לנו המון חלוצים טובים, אבל אני מאמין בעצמי ושהזמן שלי יגיע. אני אצטרך לקחת את ההזדמנות".

על מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה שממנה יצא: "לשחקן הכי חשוב זה לשחק, לקבל דקות בבוגרים. מי שיכול לעשות זאת בגיל 18-19 במכבי תל אביב או במכבי חיפה אז מגיע לו שאפו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלעד שחף חותם בבוטוצאני מרומניה. ., אתר רשמי
סיפתח מוצלח ברומניה. שחף במעמד החתימה/אתר רשמי, .

ברומניה, אלעד שחף רשם פתיחה טובה בבוטושאן. המחזור הראשון יצא לדרך והקשר הישראלי ערך את הופעת הבכורה והיה שותף לניצחון 2:3 על טינדיה.

שחף עלה מהספסל בדקה ה-56 כאשר בוטושאן כבר הוליכה 2:3. המקומיים עלו ליתרון מוקדם מפנדל של סבסטיאן מיילאט כעבור שלוש דקות משריקת הפתיחה, אנדריי סרבן איזן בחלוף 10 דקות והיו אלה אדוארד פלורסקו ומיילאט עם שערו השני בדקות 29 ו-31 שקבעו 1:3 לבוטושאן בהפסקה. האורחים חזרו עם שער של אנדראס מיחליו בדקה ה-48, אבל נותרו בעשרה שחקנים לאחר שטיבריו קפוסה הורחק בדקה ה-62. גם כרטיס אדום שנשלף אחרי שבע דקות למתאוס, הברזילאי של בוטושאן, לא הספיק לטינדיה כדי להשוות וזה הסתיים ב-2:3 לזכות שחף ובוטושאן.

שחף בן ה-24 חתם בבוטושאן לשלוש שנים. הוא גדל במכבי נתניה ואת הופעת הבכורה במדיה רשם בעונת 2017/18. בעונת 2019/20 הושאל לסקציה נס ציונה ובעונה לאחר מכן שב למכבי נתניה, אבל התקשה להטביע חותם ובעונת 2021/22 עבר להפועל נוף הגליל. בפברואר האחרון ירד לליגה הלאומית במ.ס. כפר קאסם וכעת מנסה את מזלו בליגה הרומנית.

  • עוד באותו נושא:
  • אלעד שחף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully