וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בלבנדובסקי פוגש את שחקני ברצלונה. יקבל את המספר 9?

הפולני הגיע למחנה האימונים במיאמי, במועדון ילחצו על דפאי שיוותר על החולצה. החלוץ: "עם צ'אבי אפשר לנצח, הוא יודע איך לאמן את בארסה"

רוברט לבנדובסקי מתקבל על ידי שחקני ברצלונה/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

הרבה חיוכים נראו הלילה (בין ראשון לשני) בקרב שחקני ברצלונה, כאשר רוברט לבנדובסקי נכנס אל חדר האוכל במתחם בו הקבוצה עורכת את אימוני קדם העונה, פגש לראשונה את חבריו החדשים וחילק לחיצות ידיים וחיבוקים לכל אחד מהם. חלוץ הרכש של הבלאוגרנה, שמביא עמו תקוות גדולות לחזור להיאבק על תארים, הצטרף להכנות של בארסה לעונה הקרובה ואחת השאלות שנותרו פתוחות היא איזה מספר יופיע על גב החולצה שלו.

ב"ספורט" נכתב היום כי במועדון מעוניינים שהפולני יקבל את הספרה המזוהה עמו, 9 כמובן, אלא שהיא תפוסה על ידי ממפיס דפאי שעתידו בברצלונה לא ברור. מטבע הדברים, מחלקת השיווק מעוניינת שהשמות הגדולים בסגל ילבשו את החולצות עם המספרים היותר מבוקשים בקרב האוהדים, כך שייתכן כי יופעל לחץ על דפאי כדי שיוותר על החולצה לטובת הפולני, אם לא יואיל לעשות זאת מרצונו החופשי. פיתרון הולם לסוגיה יהיה אם ממפיס יעזוב לקבוצה אחרת, בעיקר לאור העובדה שמקומו בהיררכיה ההתקפית ירד משמעותית בעקבות הגעתם של לבנדובסקי וראפיניה.

החלוץ שהגיע מבאיירן מינכן סיפק ציטוטים ראשונים לאתר הרשמי של ברצלונה ואמר: "אני אחד שרוצה לשחק ולנצח, ועם צ'אבי זה אפשרי. אני שמח להיות כאן, הימים האחרונים היו ארוכים ועכשיו אתרכז בפרק חדש בחיי, באתגר חדש, אבל עדיין אותו שחקן שרוצה לא רק לנצח משחקים - אלא גם לזכות בתארים".

לבנדובסקי המשיך: "אני מקווה שנשיג ניצחונות כבר מתחילת העונה כדי לפלס לנו את הדרך לתארים. דיברתי עם צ'אבי וידעתי מלכתחילה שהרעיונות שלו טובים, לכן היה לי קל להחליט להגיע לבארסה. צ'אבי יודע איך לאמן את בארסה והוא היה שחקן אדיר במועדון. יש לו עתיד מדהים כמאמן ואני רוצה להיות חלק מזה. יש לנו הרבה שחקנים טובים ואיכות אדירה, אפשר להגיע להמון הישגים העונה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רגע משעשע התרחש בחדר ההלבשה של בארסה לאחר שעוסמאן דמבלה חידש את חוזהו, כך לפחות סופר ב"מונדו דפורטיבו". הצרפתי נשא נאום בחדר ההלבשה בהמשך להכרזה על חתימתו, וביקש לקבל את סרט הקפטן, לפני שהתפוצץ מצחוק ונתן לחבריו לקבוצה להבין שהוא מתלוצץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully