וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהב שמיר: "זה הרגיש כמו הזמן הנכון לצעד הבא בקריירה"

שוער נבחרת ישראל בכדוריד חתם במינדן מהליגה הגרמנית הראשונה. אביו יעקב: "כמו שאני מכיר אותו זה לא החלום האחרון שלו, וגם את החלום הבא יהב יגשים"

הכדורידנים הישראלים חווים בשנים האחרונות לא מעט הצלחות בהשתלבות בקבוצות וליגות חזקות באירופה, כמו בצרפת, שוויץ וגרמניה.

שוער נבחרת ישראל יהב שמיר הפך בגיל 23 לשוער הישראלי הראשון בליגה הגרמנית הראשונה, המוגדרת כחזקה באירופה. שמיר בן ה-23 גדל במועדון מכבי ת"א, זכה בה להשגים, ביסס את מעמדו בנבחרת ישראל והגשים חלום, כאשר בשנתיים האחרונות זכה עם וינטרתור השוויצרית באליפות בעונתו הראשונה והעונה היה לשחקן המצטיין בזכייתה של קבוצתו בסופרקאפ. לאחר מכן שבר עוד תקרת זכוכית כשחתם במינדן מהליגה הראשונה בגרמניה. בסוף השבוע הודיעה מינדן רשמית על הגעתו.

יהב שמיר. יחצ,
יהב שמיר/יחצ

" מצפה בקוצר רוח לשחק במינדן", אמר שמיר, "אחרי שנתיים של כדוריד בשוויץ וזכייה בכמה תארים, זה הרגיש לי כמו הזמן הנכון לעשות את הצעד הבא בקריירה שלי. אני מצפה לשחק בליגה החזקה בעולם, שמעתי הרבה על מינדן ואני מאמין שנהיה קבוצה חזקה בעונה הקרובה".

שמיר הקדיש את ההישג האישי לאיש שדחף אותו ומלווה אותו לאורך השנים, אביו יעקב, שהוסיף: "החלום שלו היה תמיד להגיע לליגה הגרמנית הראשונה עוד כשהתחיל לשחק במכבי תל אביב. אין גאה ממני על הדרך שיהב עשה עד שהפך לשחקן הכדוריד הישראלי הראשון שזכה בתואר אירופאי (בצוותא עם אדיר כהן במדי וינטרתור). כמו שאני מכיר אותו זה לא החלום האחרון שלו וגם את החלום הבא יהב יגשים".

שמיר, שגדל בבית של אוהדים צהובים עוד מתקופת סבו יגאל ששימש בתפקיד ניהולי במועדון הכדורגל של מכבי ת"א, איבד את אימו שרית כבר בגיל 13, אך למרות זאת דחף את עצמו להצטיינות במדי הצהובים, והגשים חלומות כמו הזימון לנבחרת ישראל והגעה לליגות הבכירות באירופה כמקצוען.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully