וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעבור את דינמו מינסק, הפועל באר שבע תשחק נגד לוגאנו

מחזיקת הגביע תנסה להימנע מהפתעה בשני משחקי הבית נגד היריבה מבלארוס. אם תעבור, היא תשחק נגד היריבה השוויצרית

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.7/ספורט1

הפועל באר שבע התבשרה היום (שני) מי תהיה היריבה הבאה שלה במוקדמות הקונפרנס ליג, אם תעבור את דינמו מינסק בסיבוב השני: לוגאנו השוויצרית. בשל המלחמה באוקראינה, באר שבע תארח את שני המשחקים נגד היריבה מבלארוס, ביום חמישי הקרוב ובזה שאחריו והיא פייבוריטית ברורה. היום נערכה ההגרלה של סיבוב המוקדמות השלישי, שיתקיים ב-4 וב-11 באוגוסט ובאר שבע תשחק נגד השוויצרים, כאשר המשחק הראשון יתקיים בלוגאנו.

זה המפגש השני של הפועל באר שבע עם לוגאנו בשנים האחרונות, אחרי שבעונת 2017/18 היא פגשה אותה בשלב הבתים של הליגה האירופית, ניצחה 1:2 בטרנר והפסידה 1:0 בשוויץ. בעונת 2015/16 הקבוצה מבירת הנגב הודחה על ידי תון השוויצרית במוקדמות הליגה האירופית.

שחקן הפועל באר שבע אור דדיה. מאור אלקסלסי
באר שבע פייבוריטית ברורה לעבור את דינמו מינסק/מאור אלקסלסי

לוגאנו, בה שיחק לפני שש שנים אופיר מזרחי, סיימה בעונה שעברה במקום הרביעי בליגה השוויצרית וזכתה בגביע - התואר הראשון שלה אחרי 29 שנים, שהגיע אחרי שהמועדון נרכש על ידי המיליארדר האמריקני ג'ו מנסואטו (הבעלים של שיקגו פייר). שחקן העבר של לוגאנו, מאתיה קרוצ'י-טורטי, החליף את אבל בראגה בספטמבר אשתקד והוא זה שחתום על ההישג שהחזיר את הקבוצה לאירופה אחרי שלוש שנות היעדרות.

את הליגה החלה לוגאנו אתמול עם הפסד ביתי 3:2 לסיון, ממנו נעדר הכוכב הגדול איגנסיו אליסדה הארגנטינאי שהגיע משיקגו פייר בינואר וסובל מפציעה. הקפטן הוא האורוגוואי הוותיק ג'ונתן סבאטיני ובסגל נמצאים גם זרים מניגריה, אלג'יריה, סלובניה, בוסניה, חוף השנהב וברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully