וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פלאניץ' יעבור בסוף החודש לא.א.ק, מכבי חיפה תקבל 1.3 מיליון יורו"

18.7.2022 / 18:15

על פי דיווח בסרביה, שני הצדדים סיכמו על המחיר. בחיפה מכחישים. בכר מתלבט לגבי פיירו לקראת אולימפיאקוס, ג'אבר ייעדר 4-6 שבועות

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 4:3/ספורט1

האם בוגדן פלאניץ' בדרך לעזוב את מכבי חיפה? על פי דיווח ב"ז'ורנל" הסרבי שצוטט בהרחבה גם ביוון, המהלך הזה יקרה בסוף החודש. לטענת הסרבים, הירוקים הגיעו לסיכום עם א.א.ק אתונה על סכום של 1.3 מיליון יורו והבלם אמור להשתכר כ-700 אלף יורו לעונה ביוון.

בחיפה עומדים על כך שאין משהו סגור והדרישה היא לסעיף השחרור שעומד על 1.8 מיליון יורו. עם זאת, החלטות סופיות יתקבלו רק לאחר צמד המשחקים מול אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות.

מחמוד ג'אבר, שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
בחיפה מאמינים שייעדר כמה שבועות. ג'אבר/אריאל שלום

קשר מכבי חיפה, מחמוד ג'אבר, ייעדר מהמגרשים תקופה של 4-6 שבועות. ג'אבר סבל מכאבים במשחק אלוף האלופים ביום שבת והוחלף במחצית. אתמול הוא עבר בדיקת MRI ובה התגלה שבר דחיסה קטן בראש הירך. בחיפה חששו שהוא יחמיץ תקופה ארוכה יותר. הקשר כמובן לא ישחק נגד אולימפיאקוס ביום רביעי (20:00, ספורט1).

המאמן ברק בכר מתלבט מאוד לגבי ההרכב כאשר עלי מוחמד צפוי לקבל קרדיט במרכז המגרש ביחד עם נטע לביא. אם בכר יעלה במערך של שלושה בלמים, ייתכן שדניאל סונדגרן יפתח כבלם. בכר מתלבט גם אם לתת לפרנזי פיירו לפתוח ויחליט רק בסמוך למשחק.

"נכון שלא יצאנו עם תואר אלוף האלופים, אבל זה כבר מאחורינו", אמר שחקן בקבוצה, " אנחנו באמת מאמינים בעצמנו ואנחנו יכולים להפתיע את כולם". כ-30אלף צופים הבטיחו את מקומם והאצטדיון יהיה מלא האוהדים, כשבחיפה בונים גם על האווירה שתדחוף את השחקנים מול היוונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully