וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמוד ג'אבר הפצוע יחמיץ את המשחק של מכבי חיפה מול אולימפיאקוס

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 19:27

הקשר שנפצע מול הפועל באר שבע, יעבור צילום MRI שיאבחן בצורה מדויקת יותר את הפציעה באגן אך בכל מקרה הוא ייעדר מהמשחק הראשון במוקדמות האלופות (ד', 20:00, ספורט1). גורם: "זו יכולה להיות פציעה של שבוע וגם של שלושה חודשים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.7/ספורט1

מחמור ג'אבר, קשרה של מכבי חיפה, ייעדר מהמשחק מול אולימפיאקוס ביום רביעי במסגרת מוקדמות ליגת האלופות (20:00, ספורט1). הקשר נפצע אתמול בדקות הראשונות של משחק אלוף האלופים נגד הפועל באר שבע וסחב עם הפציעה עד למחצית.

בסוף המשחק ג'אבר היה נראה שפוף מאוד והבהיר שיש לו כאבים באזור האגן. הפציעה עצמה נמצאת במפרק האגן והשחקן יעבור בעוד כמה שעות צילום MRI כדי להבין את חומרת הפציעה.

"זו יכולה להיות פציעה של שבוע וגם כזו של שלושה חודשים", אמרו גורמים המעורבים בפרטים, "כולנו מקווים לטוב ומחכים לתשובות כדי להבין בעצם מהי הפציעה".

מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יפספס את המשחק הראשון לפחות. מחמוד ג'אבר/ברני ארדוב

אגב, לאחר פנייה של מכבי חיפה לאופ"א, אושרה פתיחתו של יציע K במשחק ברביעי. מאחר שהקבוצה מיוון הודיעה בסוף השבוע כי לא צפוי להגיע קהל חוץ, הוקצו לחיפה 3,000 כרטיסים נוספים שנמכרו כולם ולכן כ-30,000 ירוקים יספקו אווירה ביתית וידחפו את האלופה במפגש החשוב הזה שיהיה הראשון מבין שניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully