וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקעקוע החדש של ז'וזה מוריניו: "רק לי יכול להיות כזה"

אחרי הקדמה של שלושה ימים, מאמן רומא חשף באינסטגרם כי הוא קעקע את גביעי המפעלים האירופיים בהם זכה: "האושר של הרומאים הוביל אותי לעשות אותו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.7/ספורט1

רק תתנו לז'וזה מוריניו סיבה והזדמנות לייצר פרובוקציה - ותהיו בטוחים שהוא לא יפספס. לפני שלושה ימים מאמנה של רומא העלה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו, בו סיפר שהוא עומד לגלות למעריצים "סוד": קעקוע חדש שעשה על הכתף. היום (ראשון) נחשף הקעקוע שלמעשה מהווה עקיצה מצדו של "המיוחד" לכל הקולגות בעולם הכדורגל.

מוריניו לא הראה את הקעקוע עצמו, אלא את הסקיצה שהוא בחר. מדובר בגביעים של שלושת המפעלים האירופיים בהם הוא זכה כמאמן: ליגת האלופות עם פורטו ואינטר, גביע אופ"א עם פורטו והליגה האירופית עם מנצ'סטר יונייטד, והתוספת האחרונה לארונו האישי, גביע הקונפרנס ליג בו זכה עם רומא בעונה החולפת.

הקעקוע החדש של ז'וזה מוריניו

"זה הקעקוע שלי", כתב מוריניו באינסטגרם ותייג את ארבעת המועדונים שעמם זכה באותם תארים, "האושר של הרומאים הוביל אותי לעשות אותו. אז חשבתי על משהו מיוחד, משהו שיחלוק כבוד לכל המועדונים שבהם זכיתי במפעלים אירופיים. בנוסף רציתי קעקוע ייחודי, אחד כזה שנכון להיום - רק לי יכול להיות. אלברטו (המקעקע) הראה לי כמה הצעות, אני רק שיניתי כמה פרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully