וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת גן מימשה את האופציה על בן אלטיט לעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 19:09

הקבוצה שקיבלה הודעה מאיגוד הכדורסל כי תשחק בליגת העל החתימה את הסנטר (29, 2.06) לעונה נוספת: "מטרה המקצועית היתה לעלות לליגת העל. תקוותי שכך יהיה, כי בהחלט מגיע לנו להיות בליגת העל"

בן אלטיט, מכבי עירוני רמת גן. לימור מלינוף, אתר רשמי
ממשיך ברמת גן. בן אלטיט/אתר רשמי, לימור מלינוף

עירוני רמת גן הודיעה היום (ראשון) כי מימשה את האופציה על הסנטר בן אלטיט גם לעונת 2022/23. כזכור, הקבוצה נמצאת בימים אלה בהליך משפטי מול מנהלת הליגה, אחרי שאיגוד הכדורסל קבע כי היא תצטרף לעירוני קרית אתא בליגת העל. רמת גן מינתה ביום חמישי את יניב בורגר לעמדת המאמן.

אלטיט (29, 2.06) גילה יכולת טובה בעונה האחרונה ברמת גן והיה אחד מהשחקנים הבולטים בשורותיה. היה לו חלק משמעותי בהגעת הקבוצה לגמר הפליי אוף בליגה הלאומית. הוא שיחק ב-37 משחקים בהם קלע בממוצע 6.9 נקודות וקטף 3.3 ריבאונדים למשחק.

"מהרגע שהגעתי אשתקד לקבוצה התכנית היתה שאשחק שתי עונות בעירוני רמת גן", אמר אלטיט בהודעת הקבוצה, "המטרה המקצועית היתה לעלות לליגת העל. תקוותי שכך יהיה, כי בהחלט מגיע לנו להיות בליגת העל. אני אוהב מאד את המועדון הזה. אני מרגיש שהוא הפך להיות הבית שלי. התחושה להיות במקום כזה נהדרת. מדובר במועדון השואף ומכוון להצלחות, התומך מאד בשחקנים בצורה מקצועית ונותן למערכת הרבה מאד שקט נפשי. זהו מועדון עם חדר הלבשה בריא והנהלה קשובה המעניקה לנו גב חזק. נותנים לנו לעבוד בלי רעשי רקע מסביב".

  • עוד באותו נושא:
  • בן אלטיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully