וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתודה נכנעה 90:86 לפורטוגל בתום הארכה, הנשים עלו לדרג א'

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 21:55

שחקניו של אורן אהרוני הובילו 9:29, אך נגררו למשחק צמוד וספגו הפסד מיותר. נבחרת הנשים עד גיל 20 ניצחה את סלובניה וחזרה לדרג הבכיר אחרי 15 שנים

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל נשים חוגגת עלייה לדרג א'/באדיבות איגוד הכדורסל הישראלי

אחרי שהתחילה את אליפות אירופה במונטנגרו ברגל ימין, נבחרת העתודה של ישראל לא הצליחה להמשיך במומנטום ורשמה היום (ראשון) הפסד מיותר, 90:86 לפורטוגל בתום הארכה. התוצאה פוגעת בסיכויים של אורן אהרוני ושחקניו לסיים במקום הראשון בבית, כאשר מחר יחכה להם מפגש עם איטליה שיחתום את שלב הבתים.

כפי שקרה אתמול נגד יוון, גם הפעם אלופת אירופה שמטה יתרון דו ספרתי משמעותי, אלא שבמקרה הזה היא גם שילמה על כך. רבע ראשון נפלא ראה את נבחרת העתודה עולה ל-9:29, אלא שהיריבה, שסומנה כחלשה ביותר בבית ב', עצרה את השטף של הלבנים-כחולים וכפתה משחק צמוד.

ישראל ספגה שלשה קריטית כשנותרו שבע שניות לסיום הרבע הרביעי, ובהארכה רדפה אחרי הפורטוגלים, כשגם שלשה של הראל רינסקי שהעניקה לנבחרת את היתרון נענתה מיד בצליפה של היריבה מחוץ לקשת. שחקניו של אהרוני לא הוציאו לפועל מספיק טוב ברגעי ההכרעה, ויצאו עם הפסד שהופך את המפגש עם איטליה להרבה יותר קריטי.

נועם דוברת, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
העתודה שוב איבדה יתרון גדול. נועם דוברת/אתר רשמי, fiba.com
הראל רינסקי, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
שלשה קריטית שלו לא הספיקה. הראל רינסקי/אתר רשמי, fiba.com
גלעד לוי, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
יצטרכו לפצות מול איטליה. גלעד לוי/אתר רשמי, fiba.com

קלעו לישראל: נועם דוברת 20, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, הראל רינסקי 19 (5/9 לשלוש), גלעד לוי 15 ו-15 ריבאונדים, עמית אהרוני ורון ציפר 7 כל אחד, רועי פריצקי 6, אליעד טל 5, אבנר דרור 4, איתן בורג 3.

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל נשים. fiba.com, אתר רשמי
חזרה לדרג א' אחרי 15 שנים. הישג נפלא לעתודה נשים/אתר רשמי, fiba.com
נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל נשים חוגגת עלייה לדרג א'. fiba.com, אתר רשמי
ראויות לכל המחמאות. שחקניות העתודה לאחר הניצחון/אתר רשמי, fiba.com

בנשים הלך לנבחרת העתודה הרבה יותר טוב: ישראל עלתה לדרג א' אחרי שהשיגה את הכרטיס האחרון בזכות ניצחון 64:82 על סלובניה, שהעניק לשחקניות של טל נתן את המקום השלישי באליפות אירופה דרג ב'. אחרי 15 שנים, נבחרת הנשים עד גיל 20 חוזרת לדרג הבכיר ביבשת.

"אני כל כך גאה בנבחרת שלנו, נבחרת ישראל כמו שנבחרת ישראל צריכה להיראות. חבורה של שחקניות פייטריות, מוכשרות, עם לב גדול ונשמה גדולה. מילאו את ההוראות הטקטיות לאורך כל הקמפיין", אמר המאמן טל נתן. "אנחנו יודעים מה זה סלובניה, טורקיה, יוון וגרמניה, את כל הנבחרות האלה עברנו ועלינו אחרי 15 שנה לדרג א'. זאת הזדמנות מצוינת להגיד תודה לצוות המדהים שלי, לעוזרי המאמן צירלין ולוין, למאמן הכושר רועי רוטקוף, ליונת ולנועה מנהלת הנבחרת. כבוד גדול, זו חגיגה גדולה מאוד בכדורסל נשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully