וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פדרו מרטינס ראה את מכבי חיפה במערומיה. הוא ינצל את הבעיות שלה בהגנה"

מאמן אולימפיאקוס עקב אחרי היריבה ברביעי מהאצטדיון ו"יצא אופטימי". ביוון בטוחים: "עניין של זמן עד שפלאניץ' יעבור לא.א.ק"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 4:3/ספורט1

מאמן אולימפיאקוס פדרו מרטינס נכח אמש (שבת) באצטדיון בחיפה, ובתקשורת היוונית משוכנעים שזה נתן לו זריקת ביטחון. "המשחק של מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע רק אושש את מה שמרטינס חשב עליה לפני כן. זה רק חיזק את התוכנית שתכנן להשתמש בה מלכתחילה", כתבו בתקשורת היוונית, וטענו שמרטינס מתכנן לשלוח לחץ גבוה כדי להעביר את כובד המשקל של המשחק לחלק האחורי של האלופה הישראלית.

"במשך 90 דקות דקות, מכבי חיפה הראתה את שני הצדדים שלה. במחצית הראשונה היה נראתה מרשימה ודורסנית, ובמחצית השנייה שמרנית ומפוחדת. מרטינס ממש ראה אותה במערומיה", נכתב ביוון. "הוא הבין שההגנה של חיפה חשופה מאוד ומרבה לטעות, ומתכנן לתקוף אותה. הוא ינחה את שחקניו ללחוץ גבוה ולתקוף את חיפה דרך האגף של דניאל סונדגרן, אותו הוא מכיר היטב".

כמו כן, ציינו ביוון ש"חיפה נראתה פגיעה מאוד במצבים הנייחים, וזהו תחום שאולימפיאקוס אמנם לא הצטיינה בו בעונה שעברה, אבל נחושה לשפר השנה. זה עוד אחד מהחלקים במשחק בהם אולימפיאקוס יכולה להביא לידי ביטוי את היתרון האיכותי שלה".

דניאל סונדגרן, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אולימפיאקוס תתקוף דרך האגף שלו? סונדגרן/מאור אלקסלסי

ביוון עוסקים כמובן גם בסוגיית בוגדן פלאניץ', שמוזכר כמועמד לעבור לא.א.ק. אתונה. היוונים הציעו מיליון יורו כדי לרכוש את הבלם הסרבי, אבל לפי שעה מכבי חיפה מסרבת. זה לא מנע מאחד הכתבים שמסקרים את הקבוצה לחרוץ הבוקר: "זה רק עניין של זמן עד שהוא יחתום בא.א.ק. נראה שזה הולך לכיוון חיובי. לפי דעתי, לא יידרש יותר ממיליון יורו כדי לרכוש אותו מחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully