וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז הרשקו זכתה במדליית זהב בגרנד פרי זאגרב, כסף לענבר לניר

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 19:56

זהב שני תוך פחות מחודש ורביעי בקריירה לג'ודאית הישראלית המתחרה בקטגוריה מעל 78 ק"ג. חברתה הפסידה בגמר שלישי רצוף

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.7/ספורט1

המשלחת הישראלית סיימה את גרנד פרי זאגרב בג'ודו עם מדליה מכל סוג, כשאל הארד של גפן פרימו הצטרפו הערב (ראשון) ענבר לניר עם מדליית הכסף ורז הרשקו שהמשיכה את כושרה הפנטסטי עם מדליית זהב במשקל הפתוח.

הרשקו (78 ק"ג ומעלה) החלה להתחרות בשמינית הגמר, שם דילגה מעל הפולנייה קינגה וולשצ'אק. יריבתה הבאה היתה מוירה מוריו הדומיניקנית וגם עליה היא גברה ועלתה לחצי הגמר, ממנו יצאה עם ידה על העליונה מול המונגולית אדיאסורן אמרשאחאן. בגמר היא פגשה את הסרבית מיליצה זאביץ' וניצחה אותה עם איפון שסידר לה זהב שני תוך פחות מחודש ורביעי בקריירה. הרשקו כאמור בכושר נהדר והשיגה מדליות בכל התחרויות בהן השתתפה ב-2022: שתיים מזהב, שתיים מכסף ושתיים מארד.

לניר (עד 78 ק"ג) הייתה הראשונה להבטיח מדליה לאחר שהעפילה לגמר, בו הפסידה באיפון אחרי פחות משתי דקות לנטלי פאוול הבריטית. ברבע הגמר לניר שוב גברה על הקובנית קליימה אנטומרץ' שאותה ניצחה רק בשבוע שעבר בגרנד סלאם בודפשט, בו סיימה הישראלית עם מדליית הכסף, ובחצי הגמר חלפה על פני נטשה אוסמה ההולנדית. בקרב הראשון שלה היום בזאגרב, ניצחה לניר את הסלובנית מטקה לובניק עם שני תרגילי ווזארי מוצלחים. זו הפעם השלישית ברציפות בה היא מפסידה בגמר.

רז הרשקו ג'ודוקא ישראלית. עודד קרני, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל, אתר רשמי
2022 חלומית מבחינתה. רז הרשקו/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל

גיא גורביץ' (עד 90 ק"ג) החל את דרכו בסיבוב השני, אבל סיים אותה כבר בתום הקרב הראשון בו נכנע ליווני תאודורוס צלידיס שניצח בווזארי.

סרפים קומפנייץ (100 ק"ג ומעלה) פגש תחילה את את מוסטפה פופאנה מגינאה, אותו הכניע באיפון. בשמינית הגמר הוא נכנע לברזילאי המנוסה, רפאל סילבה בן ה-35, והודח מהתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully