וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם דני אבדיה, כולל שידור ב-ESPN: ההכנה של נבחרת ישראל ליורובאסקט

הנבחרת תערוך חמישה משחקי הכנה לקראת חלון אוגוסט של מוקדמות גביע העולם ואליפות אירופה. בתפריט: מפגשים עם מכללת אובורן ונבחרות גאורגיה ורומניה

דני אבדיה מתאמן על הקליעה עם המאמן האישי דרו האנלן/מתוך אינסטגרם

נקבעו משחקי ההכנה של נבחרת ישראל לקראת החלון הרביעי של מוקדמות אליפות העולם ואליפות אירופה. לנבחרת ישראל מצפים הקיץ חמישה משחקי הכנה בהם צפוי להשתתף גם דני אבדיה, שלא לבש את המדים הלאומיים מאז בחירתו בדראפט והשנתיים הראשונות שלו ב-NBA.

המשחק הראשון יהיה נגד מכללת אובורן. המשחק יתקיים ביום שני ה-8.8 בשעה 20:30 ביד אליהו וישודר גם ב-ESPN. אובורן שמשחקת בליגת ה-SEC של המכללות, הוציאה כוכבים רבים ל-NBA כשהגדול מכולם הוא צ'ארלס בארקלי. לפני מספר שבועות שני בוגרי המכללה נבחרו בסיבוב הראשון, ג'בארי סמית' במקום השלישי ו-ווקר קסלר במקום ה-22. את המכללה מאמן זו שנה שמינית ברוס פרל, עם קריירה של 26 עונות בליגת מכללות, יותר מ-800 משחקים ובדיוק 600 ניצחונות.

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל גל מקל עם דני אבדיה. קובי אליהו
חוזר ללבוש את המדים הלאומיים. אבדיה עם גל מקל/קובי אליהו

שני המשחקים הבאים יהיו נגד נבחרת גאורגיה ב-12 ו-13 באוגוסט בחוץ, ושני משחקי הכנה נוספים ייערכו בהיכל שלמה נגד נבחרת רומניה ב-16 ו-18 באוגוסט.

בסך הכל יהיו הקיץ לנבחרת מינימום של 12 משחקים. חמישה משחקי הכנה, חלון אוגוסט של מוקדמות גביע העולם בו תתארח ב-25 באוגוסט בפינלנד ותארח את שבדיה שלושה ימים לאחר מכן ולבסוף היורובאסקט החל מה-2 בספטמבר, בו תפגוש הנבחרת בשלב המוקדם את פינלנד, הולנד, פולין, סרביה וצ'כיה בפראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully