וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפרי: "המטרה שלי להיות בטופ 10", צ'מטאי: "מצפה להצליח במרתון"

17.7.2022 / 10:35

רצי המרתון הישראליים מוכנים לאליפות העולם - הגברים בראשון ב-16:15 והנשים למחרת. עלמיה: "מאוד מתרגש לקראת הפעם הראשונה שלי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.7/ספורט1

הרצים מארו טפרי, איימרו עלמיה ומוגס טסמה יתחרו היום (ראשון, 16:15) במרתון באליפות העולם ביוג'ין. יממה אחריהם, באותה שעה, תרוצנה במרתון הנשים לונה צ'מטאי-סלפטר ומאור טיורי.

לקראת המרתון אמר מארו טפרי: "קודם כל, אני כל כך גאה לייצג את המדינה באליפות העולם ובכלל. אני חושב שעשיתי הכנה טובה למרתון, ואני מקווה לתת את המקסימום שלי לא משנה מה התנאים שיהיו במרתון. המטרה שלי להיות בטופ 10".

איימרו עלמיה הוסיף: "הייתה לי הכנה טובה ואני מגיע בכושר טוב. עבדתי קשה מאוד בשביל להגיע כדי מוכן. אני מאוד מתרגש, כי זו הפעם ראשונה שאני משתתף באליפות העולם במרתון. אעשה את המקסימום שלי בתחרות ולייצג את המדינה שלי בכבוד. בשביל זה נבחרתי והגעתי עד לכאן".

מוגס טסמה: "אני מרגיש טוב מאוד. הייתה לי הכנה טובה מאוד, ואני אעשה את הכי טוב שלי כדי לייצג את המדינה".

לונה צ'מטאי-סלפטר, מאור טיורי. איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
ירוצו ביום שני. צ'מטאי-סלפטר וטיורי/אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

לונה צ'מטאי-סלפטר, אלופת אירופה בריצת 10,000 ב-2018 שגם לא הייתה רחוקה מלזכות במדליה באולימפיאדה האחרונה, דיברה גם היא לקראת המרתון מחר: "ההכנה שלי למרתון הייתה טובה מאוד. כולל המחנה אימונים. אני תמיד מתרגשת לייצג את ישראל בתחרויות גדולות. אני מקווה ומצפה להצליח במרתון".

מאור טיורי: "כמו בכל תקופת הכנה למרתון, מטבע המקצוע, הדרך רצופה באתגרים. ותקופת ההכנה לאליפות העולם לא היתה שונה אך למדתי הרבה דברים על עצמי בדרך ואני יכולה להגיד שהגעתי מוכנה ובכושר מצוין. אני מצפה ומתרגשת לתחרות ביום שני ולראות מה אני יכולה לעשות נגד שאר המתחרות. השדה השנה יחסית מצומצם ואנסה להתברג בחציו העליון".

  • עוד באותו נושא:
  • מארו טפרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully