וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי ואן וליט נשאר בהרצליה. סי ג'יי וויליאמס חתם בנס ציונה

17.7.2022 / 10:27

הפורוורד הבלגי יחבור לבאב, הוקר וקמפ שממשיכים לעונה שנייה במדי מחזיקת הגביע. נס ציונה צירפה את הסווינגמן בן ה-32

בני הרצליה שומרת על המשכיות נדירה בכדורסל הישראלי: מחזיקת הגביע הודיעה הבוקר (ראשון) על הארכת חוזהו של אנדי ואן וליט בעונה נוספת. הפורוורד הבלגי בן ה-27 (2.13 מטר) יהיה הזר הרביעי שממשיך לעונה נוספת בקבוצה אחרי כריס באב, קווינטון הוקר ומוריס קמפ.

בעונה שעברה רשם ואן וליט בליגה הסדירה ממוצעים של 10.5 נקודות ו-4.9 ריבאונדים ב-%34.8 ל-3 למשחק, ובפלייאוף קלע 11 נקודות (ב-%40 ל-3) והוסיף 5 ריבאונדים למשחק.

המנהל המקצועי של הרצליה זופי אבדיה אמר אחרי ההחתמה: "אנחנו מאד שמחים שאנדי, כמו שחקנים רבים אחרים, ממשיך איתנו גם השנה, הוא התחבר בצורה נהדרת למועדון ולאנשים, הראה הרבה גיוון ויכולות לאורך השנה ואני מצפה שהשנה הוא אפילו יבצע קפיצת מדרגה נוספת ויעזור לקבוצה להמשיך להגיע להישגים ויהיה אחד השחקנים הבולטים בליגה"

מאמן הקבוצה אורן אהרוני הוסיף: "אני שמח מאד שאנדי למרות הצעות שהיו לו מאירופה בחר להמשיך בקבוצה. אנדי שחקן צעיר שבסה"כ היה בעונתו השנייה באירופה. הפוטנציאל שלו גבוה, ואם ימשיך לעבוד על המשחק שלו ולהשתפר הוא יכול להגיע לרמות הגבוהות ביותר ואני מאמין ומצפה שזה מה שיעשה אצלנו השנה".

אנדי ואן וליט שחקן בני הרצליה. דני מרון
המשכיות נדירה בהרצליה. ואן וליט/דני מרון

עירוני נס ציונה ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הקרובה, וצירפה היום את הסווינגמן סי ג'יי וויליאמס שיגיע לישראל לראשונה בקריירה. וויליאמס בן ה-32 (1.96) החל את הקריירה במכללת צפון קרוליינה ולאחר 4 שנים במכללה הגיע לראשונה לאירופה, כאשר חתם באנגומיס הקפריסאית, עימה זכה בגביע. בהמשך שיחק בג'י ליג, באיטליה ובצרפת עד שקיבל את ההזדמנות הראשונה ב-NBA כאשר חתם בלוס אנג'לס קליפרס ב-2018. הוא רשם במדי הקליפרס 38 משחקים (מהם 17 בחמישייה) ו-5.5 נק' למשחק, ואף קלע סל ניצחון נגד אטלנטה.

בעונה לאחר מכן עבר למינסוטה טימברוולבס, במדיה רשם 15 משחקים, ובהמשך חזר לג'י ליג ולצרפת. בעונה האחרונה שיחק וויליאמס בליגה הראשונה בטורקיה ורשם 12.9 נק', 2.6 ריב' ו-1.9 אס' למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully