וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך עשוי לפתוח מול זירה. מכבי תל אביב שברה שיא מנויים

17.7.2022 / 10:30

כוכב נבחרת הנוער מציג יכולת טובה באימונים, גם נדב נידם שהיה נראה בדרך להשאלה בהפועל ירושלים מרשים ועשוי לקבל צ'אנס מול האזרים (חמישי, 19:00, ספורט4). ארבעת הפצועים ממשיכים במגמת השיפור, אבל לא ישחקו. 21,500 מנויים נמכרו, ה-1,500 שנותרו צפויים להיחטף

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 0:0 (5:4 בפנדלים)/ספורט1

אחרי ההפסד למכבי נתניה בגביע הטוטו ביום חמישי, מכבי תל אביב נכנסת לשבוע אירופה הראשון כשהיא יודעת שהיא חייבת לעבור את זירה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. בקבוצה החליטו לקיים מחרתיים בבוקר את האימון בקרית שלום ורק בערב לטוס לאזרבייג'ן.

כל הפצועים של הקבוצה נמצאים במגמת שיפור. דן גלזר כבר החל באימונים על הדשא בצורה אישית וכך גם שחר פיבן. ניר ביטון לוקח חלק די גדול באימון עם כל השחקנים וערן זהבי קרוב לסיים את האימונים האישיים בחדר הכושר בטרם יעלה להתאמן על הדשא בצורה אישית. כל הארבעה מתקדמים, אבל לא צפויים להיות בסגל למשחק ביום חמישי ועדיין לא ברור אם ימריאו עם הקבוצה לבאקו או שיישארו להמשיך לעבוד בישראל. יתכן שבקבוצה יעדיפו שהם יהיו עם כל השחקנים בנסיעה כדי להוסיף חשיבות למשחק הראשון מבין שניים מול הקבוצה מאזרבייג'ן, שעושה רושם של קבוצה שיכולה לעשות בעיות למכבי תל אביב.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב עם דן גלזר, ניר ביטון, אוסקר גלוך. ברני ארדוב
הקאמבקים מתקרבים. זהבי, גלזר וביטון/ברני ארדוב

מי שנמצא כרגע עם הקבוצה ולא יושאל בשלב הזה הוא נדב נידם. אם לפני היציאה למחנה האימונים בהולנד היה נדמה שזו רק שאלה של זמן עד שנידם יושאל להפועל ירושלים, כעת לא דנים בכך בקרית שלום מאחר שהשחקן נראה טוב באימונים ואף עשוי לשחק מול זירה. בהיעדרו של דן גלזר תופקד יוריס ואן אובריים כקשר אחורי ולא רשם משחק טוב מול מכבי נתניה ומכאן שנידם עשוי להיכנס למשבצת הזו אחרי שהוא מציג יכולת טובה באימונים.

מי שעוד אמור לשחק מול האזרים הוא אוסקר גלוך שחזר כבר להתאמן ביחד עם דור תורג'מן ורוי רביבו ושלושתם מציגים יכולת טובה. גלוך והאחרים לא היו בסגל מול מכבי נתניה, אבל נראה כי מול זירה הוא עשוי אפילו לפתוח. הקבוצה שלחה לאופ"א את רשימת השחקנים למשחק הראשון ותמשיך לעבוד השבוע על הנחתת בלם זר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מגמר היורו היישר להרכב של איביץ'? גלוך/אריאל שלום

בסוף השבוע האחרון, פתחה מכבי תל אביב מחדש את מכירת המנויים והוסיפה כמות של 3,500 מנויים ובסך הכל נמכרו 21,500 מנויים. לקבוצה יש עוד 1,500 מנויים למכירה וקרוב לוודאי שאחרי המכירה לחברי מועדון "Forever", לא יישארו מנויים למכירה לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully