וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מלך: לברון "שבר את הרשת" עם הופעה נדירה בליגת הקיץ החצי מקצוענית

קבלת הפנים המלכותית והתלונות המוכרות לשופטים: ג'יימס הופיע בגרסה תחרותית במיוחד לדרו ליג, והטריף את לוס אנג'לס עם 42 נקודות

לברון ג'יימס קולע 42 נקודות בליגת קיץ/מתוך טוויטר

לברון ג'יימס ירד ממגדל השן, וארצות הברית הגיבה בטירוף: כוכב הלייקרס הגיע הלילה (בין שבת לראשון) להופעת אורח נדירה בדרו ליג, ליגת הקיץ החצי מקצוענית שמתקיימת מדי שנה בלוס אנג'לס, ולקח את האתגר בשיא הרצינות.

זו הייתה ההופעה הראשונה של לברון בדרו ליג מאז "אולץ" לשחק בה בגלל שביתת השחקנים ב-2011, וההייפ היה בהתאם. כשלברון נכנס לאולם המתנ"ס הקטן, הוא התקבל בתשואות רמות, ועלה לפרקט דרך מסדרון אנושי שפינה לו מקום.

במשחק הוא איחד כוחות עם כוכב שיקגו וילד לוס אנג'לס דמאר דרוזן, שמשתתף בליגה כמעט מדי שנה, ולא איכזב. הוא סיים את המשחק עם 42 נקודות, 16 ריבאונדים, 4 חטיפות ומספר מהלכי קלאץ', שהובילו את קבוצתו לניצחון 102:104 על קבוצה שהייתה מורכבת משחקנים מקצוענים וחצי-מקצוענים. עשרות אלפים ברחבי ארצות הברית צפו במשחק בשידור חי, וראו את לברון בגרסה תחרותית ורצינית במיוחד, כשהוא מרבה להתווכח עם השופטים.

מסורת זו מסורת

צפו ב-42 הנקודות של לברון

דרוזן הוסיף 33 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, ולחגיגה אמור היה להצטרף גם קיירי אירווינג שביטל את הגעתו ברגע האחרון. ביציעי העמידה המיושנים התייצבו דריימונד גרין והראפר קוואבו, ולברון סיפק את הסחורה - על ומחוץ לפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully