וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע עוקצת: "מי שזלזל, ייקח אותנו ברצינות". סלמאני ישחק בחמישי?

17.7.2022 / 6:30

סגנית האלופה חוגגת עוד ניצחון של אופי באלוף האלופים ולא מתרגשת כשלא סופרים אותה, בדיוק כמו גיבור המשחק תומר חמד: "יש כאן הרבה אופי. זו קבוצה שלא תישבר". הקוסוברי ינחת לבדיקות רפואיות ועשוי להיכלל בסגל כבר במשחק הקרוב מול דינמו מינסק

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 4:3/ספורט1

שמחה גדולה בהפועל באר שבע בעקבות הזכייה בגביע הראשון של העונה. תואר אלוף האלופים היה חשוב מאוד לקבוצה, גם בשל העובדה שכל החודש וחצי האחרונים לא ספרו את הפועל באר שבע ולא החשיבו אותה כמועמדת לאליפות בעונה הבאה. הזכייה אמש (שבת) במגרשה של מכבי חיפה, מוסיפה הרבה ביטחון לקבוצה של אליניב ברדה שאמורה לקבל כבר היום את החלוץ הקוסוברי אסטריט סלמאני שינחת בארץ לבדיקות רפואיות וחתימה. מאחר שהשחקן מגיע מהליגה השבדית שכבר משוחקת כמה חודשים, יגיע סלמאני בכושר משחק ומוכן להתמודדות באירופה כך שהוא עשוי כבר להיכלל ביום חמישי בסגל למשחק מול דינמו מינסק בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג.

בקבוצה היו מרוצים אמש מאוד מכך שהשחקנים לא נשברו אף שספגו שער מהיר מרגלו של עומר אצילי והיו יכולים להיקלע לפיגור גדול יותר בשל היתרון המשמעותי של מכבי חיפה במחצית הראשונה. "יש הרבה אופי להפועל באר שבע. כך היה בעונה שעברה וכך יהיה העונה. זו קבוצה שלא תישבר", אמרו אמש בביטחון גורמים במועדון. "הוספנו לחדר ההלבשה שגם כך היה מלא בניסיון את תומר חמד שיוסיף עוד עוצמה ועוד אישיות. מי שזילזל בהפועל באר שבע, כבר ייקח אותנו ברצינות. יש כאן תמהיל של שחקנים שעשו דברים בכדורגל אבל רוצים עדיין להיות בטופ ביחד עם שחקני בית שרוצים להתפתח".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם תואר "אלוף האלופים". מאור אלקסלסי
אולי עכשיו יפסיקו לזלזל? באר שבע חוגגת/מאור אלקסלסי

מי ששוב קיבל הרבה תשבחות מההנהלה הוא המאמן אליניב ברדה שניהל את המשחק היטב וידע במחצית השנייה להחזיר את השחקנים מחדר ההלבשה ל-45 דקות הרבה יותר טובות שיכלו גם להסתיים בניצחון ללא הכרעה של פנדלים. ברדה לוקח גביע מול מכבי חיפה כבר פעמיים בתוך פחות מחודשיים והוא ללא ספק בחירה מצויינת של אלונה ברקת שהייתה צריכה להכריע מי המאמן שיירש את רוני לוי והחליטה לא לחפש בחוץ, אלא לתת למי שהיא מכירה כל כך טוב מהבית להוביל את הקבוצה.

הסיפור אמש במשחק היה ללא ספק תומר חמד. ביחס לערן זהבי ולפרנצדזי פיירו, חמד כמעט לא הוזכר וגם כאשר חתם בהפתעה בהפועל באר שבע, התקשורת הייתה די אדישה בחלקה אף מאוד חשדנית. החלוץ סיפר אמש כי זה לא היה משהו חדש מבחינתו ולכן לא התרגש כשלא זכה לפרגון. "כל הקריירה שלי לא הייתה מלווה בכותרות ענק ולכן זה לא הפריע לי גם הפעם שאחרים קיבלו את הכותרות ואני פחות. כל הקריירה עשיתי את העבודה שלי בשקט. לא חיפשתי רעש גם עכשיו. היה לי חשוב להיכנס לעניינים מהר. אני פחות משבועיים בהפועל באר שבע ובתקופה הזו הבאתי את עצמי למשחק כזה חשוב די מוכן. עכשיו הפנים ליום חמישי למשחק לא פחות חשוב בקונפרנס ליג".

חמד עוד יכבוש שערים להפועל באר שבע ואמש הפנדל שלו הכריע את ההתמודדות, אבל עוד קודם הוא בישל נהדר ליוג'ין אנסה את שער השוויון. על כך אמר: "היה לי בישול דומה נגד פורטוגל. אני יודע גם להבקיע אבל גם לבשל ואני יודע לעזור בעוד דרכים כולל הגנתית. הפועל באר שבע תקבל ממני את כל מה שאני יכול לתת גם במשחקים וגם באימונים". על כושרו האיש הוסיף חמד: "אני מרגיש בכושר טוב. אני מגיע עם הרבה ניסיון בינלאומי. הביאו אותי כדי להביא מהניסיון שלי גם לחדר ההלבשה. לכוון את השחקנים הצעירים. גם מחוץ למגרש אביא את כל מה שאני יכול כדי לתת למועדון להצליח. אעבוד כל יום כדי להיכנס לכושר ולשפר את החדות שלי. יש עוד דרך ארוכה גם לי וגם לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 4:3. מאור אלקסלסי
בשולי הכותרות - כמו שהוא אוהב. חמד/מאור אלקסלסי

היום כאמור ינחת בארץ אסטריט סלמאני וחמד לא פוחד מהתחרות שהולכת להיות בהתקפה. "כל הקריירה התמודדתי על מקומי עם חלוצים מצויינים ותמיד ידעתי שזה תלוי רק בי. סגל חזק והרבה חלוצים טובים יוציאו ממני את המקסימום. תחרות זה דבר בריא. אני לא דואג מתחרות. רק שיהיו לנו שחקנים טובים על כל עמדה".

על כך שכבש שער שניצח את מכבי חיפה והיה צריך לבחור עד כמה לחגוג, אמר חמד: "הסיטואציה היום הייתה מיוחדת עבורי. חזרתי לארץ אחרי 11 שנים והייתי צריך במשחק הראשון לפגוש את מכבי חיפה. התרגשתי והיו פרפרים אבל ידעתי לעשות את הסוויץ'. הפנדל הזה גרם לי לחגוג, אבל באמת שלא רציתי להשתולל יותר מדי כי אני מכבד את מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully