וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע חדש, בשורות ישנות: העתיד המעורפל של בית"ר ירושלים

16.7.2022 / 20:05

המשטרה לא מאשרת את עסקת אברמוב, המו"מ למכירת בני יהודה תקועה ובית"ר ירושלים עלולה לקבל ביום ראשון הודעה שהיא יורדת ליגה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.7/ספורט1

מליאת הרשות לבקרת תקציבים צפויה להודיע מחר (ראשון) האם בית"ר ירושלים מקבלת הודעה שהיא יורדת לליגה הלאומית ובמקביל מכבי פתח תקוה מקבלת הוראה להתכונן לשחק בליגת העל בעונה הקרובה. אם בית"ר לא תקבל ארכה מחר, היא כמובן תפנה לבית הדין העליון ובמקרה הצורך לבית משפט, שעל פי תקדימי העבר אמור לתת לה עוד שבועיים לפחות. מצד שני, הקשיים בבית"ר התגלו עוד בתחילת העונה האחרונה והיא קיבלה מכתב התראה כבר ב-19 למאי, כך שהודעה על ירידת ליגה גם בשלב הזה היא סכנה גדולה עבורה.

עד להתכנסות המליאה מחר, בית"ר צריכה פתרונות. הפתרון שהוצג הוא הסכם המכירה לברק אברמוב תחת מספר תנאים. מבחינת הבקרה עם אברמוב מתנהל מו"מ והצדדים חתמו על הסכם רק על מנת שזה יתאים לעמידה בתנאיה ואולי יפעיל לחץ על עיריית ירושלים והמשטרה, אך הסכם עם מתלים הינו בבחינת מו"מ תקוע.

וזה לא נגמר כאן. רק מחר ניתן יהיה להבין אם יש שינוי מכיוון המשטרה. נכון לעכשיו התשובה היא שלילית וגם אם מידה ובית"ר תלך לבית משפט, המשטרה לא תהיה מוכנה שבכל הסכם מכירה יעברו כספים שאינם קשורים לפעילות קבוצת הכדורגל; לא הלוואות חוץ בנקאיות שיוחזרו או כספים לגורמים שאינם קשורים לקבוצה.

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. ברני ארדוב
מבחינת הבקרה יש עוד הרבה בעיות. אברמוב/ברני ארדוב

המשטרה לא מאשרת את העיסקה בין חוגג לאברמוב, המו"מ למכירת בני יהודה תקוע, עיריית ירושלים נתנה כרגע ברקס, בית"ר ירושלים עשויה לקבל הודעה מחר כי היא יורדת ליגה, לא בטוח שהיא תוכל לצאת מזה

נושא לא פחות חשוב הוא בני יהודה. נכון למוצאי שבת, המו"מ לרכישת המועדון תקוע. ביום חמישי הייתה התקדמות קלה, אך מאז הצדדים בנתק ולברק אברמוב אין הסכם עקרונות למכירת בני יהודה להציג מחר. גם לא בטוח שיהיה הסכם כזה בימים הקרובים בכלל.

כשמוסיפים לכך את הערבות שעיריית ירושלים לא תיתן לבית"ר כנגד הלוואה, מבינים שלמעשה נכון לרגע זה אין לבית"ר עם מה לגשת לבקרת התקציבים. אם עד מחר אברמוב יבטל את המתלים של בני יהודה והעירייה ורק המשטרה תהווה בעיה, הבקרה תתחשב, אך נכון לעכשיו המכשולים רבים וכרגע אין לבקרת התקציבים שום סיבה לראות אופק לפתרון.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
ניידות משטרה לקראת מחאת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתה של סיגלית סייג. שלומי גבאי
המשטרה לא מאשרת, האוהדים מתכוננים לעוד הפגנות/שלומי גבאי

במצב כזה, אם אברמוב לא ירכוש את המועדון, על מנת להימנע מירידה ללאומית ובהמשך לליגה א', תמיד ישנה האפשרות שמשה חוגג יגייס הלוואה חוץ בנקאית נוספת, כאשר סכום של 5-6 מיליון שקל, יחד עם עסקת זרגרי-החוב על שועה, הסכם פריסת תשלומים שהוסדר עם מס הכנסה ומספר פעולות קטנות נוספות עשויים להעביר את בית"ר בבקרה. מעטים יתפלאו אם זה מה שיקרה ברגע אחרון.

אפשרות אחרונה היא העברת זכויות ניהול לדמות אמינה בעיני הקהל עם אופציה לרכישה, כאשר גם במקרה זה חבר הכנסת וראש עיריית ירושלים ניר ברקת מוכן לסייע. זה משהו שהוצע לחוגג מספר פעמים, אך האופציה צריכה להיות מאוד ברורה ובמספרים ריאליים. יש מספר דרכים שניתן לעשות זאת אך עד עתה חוגג שלל את כולן מסיבותיו הוא. אגב, ארגון לה פמיליה הודיע כי יגיע מחר למחות מול ביתו של משה חוגג בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully