וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הודיעה: "נחתמה עסקה עם אברמוב". בני יהודה טרם נמכרה

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 22:29

בכפוף לאישורים מהמשטרה ומהעירייה, הירושלמים יעברו ממשה חוגג לידיו של בעלי בני יהודה - שהערב נפגש עם אנשי עסקים המעוניינים במועדון מהלאומית והפערים הצטמצמו, אך נותרו עדיין מחלוקות ובראשן גובה ההשקעה וכיסוי החובות. ארגון לה פמיליה הביע תמיכה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.7/ספורט1

"נחתמה עסקת העברת הבעלות על בית"ר ירושלים בין מר משה חוגג למר ברק אברמוב", כך נמסר היום (ראשון) בהודעה רשמית מבית"ר ירושלים. "העסקה כפופה לאישור משטרת ישראל ועיריית ירושלים. המועדון ומאות אלפי אוהדיו מצפים לעידן החדש אשר עומד בפתח".

תזמון הוצאתה של הודעה זו אינו מקרי, שכן המטרה היא להפעיל לחץ על משטרת ישראל ועיריית ירושלים. המשטרה צריכה לאשר את העסקה, לאחר שאתמול הבהירה כי לא תאפשר לחוגג להעביר נכסים ולקבל כספים. במקביל, העירייה דנה באפשרות להעניק לקבוצה הלוואה בגובה ארבע שנות תקצוב עירוני, וטרם החזירה תשובה.

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. אודי ציטיאט
נושא ההתחייבויות שיש לבני יהודה יחד עם הלוואת בעלים שמגיעה לאברמוב הם סלע המחלוקת/אודי ציטיאט

יחד עם זאת, נושא מכירת בני יהודה והעברת הבעלות עליה עוד רחוק מלהסתיים. הערב (רביעי) נערכה פגישה מכרעת בין אברמוב לאנשי העסקים המתעניינים בקבוצה ובמהלכה הפערים הצטמצמו, אולם טרם הושגו הבנות מלאות.

הצדדים מספרים כי עדיין ישנן מספר מחלוקות בין הצדדים, בעיקר בנוגע לגובה ההתחייבות והרצון שאברמוב ייקח עליו חובות חדשים שיתגלו בעתיד מעבר ל-3 מיליון שקלים ידועים. בסיום הפגישה, אברמוב ביקש מהרוכשים הפוטנציאליים תשובה עד מחר בבוקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

יש לזכור כי רק אם אברמוב יסכם על מכירת בני יהודה ויפנה יחד עם הרוכשים לוועדה להעברת זכויות ניהול, הוועדה תתכנס ותקבל החלטה, כאשר הסיכויים שזה יקרה עד מחר אפסיים. האפשרות היחידה שתעמוד בפני כל הצדדים היא להגיש מחר הסכמים עקרוניים על מנת שבית"ר ירושלים תקבל ארכה של מספר ימים נוספים על מנת להשלים את המהלכים.

אם וכאשר העסקה תושלם, יוסי אבוקסיס ירצה שאוראל דגני יישאר ובמקביל להציע חוזים חדשים למיכאל אוחנה ותמיר עדי. המאמן מאוד רוצה לצרף את דנילו אספרייה, כאשר גם השמות של אלטון אקולטסה ויובל אשכנזי על הפרק. בנוגע לאביאל זרגרי, מכבי חיפה לא תכפה את הסיכום אם ברק אברמוב ירצה להשאירו בבית"ר.

יש לציין שארגון האוהדים "לה פמיליה" הודיע היום על תמיכתו בברק אברמוב, אם אכן יהפוך לבעלי בית"ר ירושלים. "אנו מברכים ותומכים בכל בעל בית שרוצה לבוא, להשקיע ולעשות טוב לבית"ר. כמו שתמכנו באמריקאים (לא הסתדר), ככה אנו תומכים באברמוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully