וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תאשר את מכירת בית"ר בתנאי שלא יועברו כספים לחוגג

13.7.2022 / 9:30

המשטרה תבדוק היטב כל הסכם עם ברק אברמוב, אבל לא תמנע את העסקה כל עוד חוגג לא ירוויח ממנה. המכשול: הבדיקה עלולה לקחת זמן. אם המכירה תצא לפועל, תיבחן מועמדותו של יובל אשכנזי

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כבר כמה ימים שאנחנו שומעים בעיקר על הקשיים במשא ומתן בין ברק אברמוב למשה חוגג בדרך לרכישת בית"ר ירושלים. האישור מהמשטרה מעכב, ההלוואות החוץ בנקאיות בסימן שאלה, כך גם הערבות מעיריית ירושלים - הרבה מכשולים צצים בדרך, אבל הכל זה סוג של משחק. את הפרטים האמיתיים יודעים רק חוגג ואברמוב שמנהלים שיחות בארבע עיניים.

שם נסגרה העסקה האמיתית, זאת שמחכה לאישור המשטרה נכון להיום (רביעי) בשעות הבוקר.

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. אריאל שלום
עדיין יש מכשולים. אברמוב/אריאל שלום

המשטרה לא מעוניינת למנוע את מכירת בית"ר, אלא בעיקר רוצה למנוע העברת כספים למשה חוגג או לגורמים מפוקפקים במסגרת ההתחייבויות של המועדון. העניין הוא מתווה ההסכם: כל עוד הכספים לא יילכו לחוגג, לחברות שלו או לבעלי חוב חדשים שנכנסו להתחייבויות, המשטרה תאשר את המהלך, אבל רק לאחר בדיקות מקיפות ולא בכל מחיר. האיומים שבית"ר תרד לליגה א' בגלל המשטרה, לא מלחיצים אף אחד ב-433.

בכל מקרה העסקה לא תיסגר עד מחר, משום שמכירת בני יהודה עדיין בהתנהלות. פגישה שהייתה אמורה להיערך אתמול בנושא נדחתה להיום וגם אם הדברים ייסגרו במהלכה, עדיין לא הוגשה בקשה לוועדה להעברת זכויות להעביר את הקבוצה מאברמוב, כך שדברים ייקחו זמן.

כך או כך, אברמוב יצטרך להציג עד מחר סיכומים עקרוניים למכירת בני יהודה ולרכישת בית"ר ירושלים על מנת שבית"ר תקבל ארכה נוספת של מספר ימים מהבקרה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
רוצה להתאחד עם כמה משחקניו לשעבר. אבוקסיס/קובי אליהו

אם אברמוב ירכוש את בית"ר, הצוות המקצועי בראשות יוסי אבוקסיס ינסה להתחזק במהירות הבזק כדי להכין קבוצה לליגה. הקבוצה תצא ביום ראשון למחנה אימונים בסגל חסר, ובשלב זה מדובר על צירוף של חמישה או שישה שחקני הרכב, בעיקר זרים אך גם שחקן ישראלי או שניים שיוכלו לשדרג את הסגל.

דנילו אספרייה שתנאיו סוכמו ממתין לתשובות סופיות, האפשרות לאחד בין יוסי אבוקסיס לאלטון אקולטסה, (שידוך שהצליח יפה מאוד בבאר שבע) עדיין קיימת, וגם שמו של יובל אשכנזי עלה כאופציה לחיזוק, אם יוכל להשתחרר ממכבי נתניה. גם אשכנזי עשה את הפריצה הגדולה שלו תחת אבוקסיס בבני יהודה.

סתיו נחמני צפוי להתאמן עם הקבוצה היום, לאחר שנשלחה לבית"ר טיוטת הסכם להשאלת השחקן ולתנאי שכרו. ההסכם להעברת אביאל זרגרי למכבי חיפה עדיין לא נחתם. אם ברק אברמוב ירכוש את הקבוצה, ההחלטה הסופית בנושא תהיה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully