וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מתנגדת לכל הסכם למכירת בית"ר ירושלים

12.7.2022 / 19:48

לאחר שמשה חוגג וברק אברמוב נפגשו ולא הגיעו לסיכום, נודע כי המשטרה דורשת מכל הגורמים המעורבים את המסמכים והפרטים הרלוונטיים - מכשול נוסף שעשוי לעכב את העברת הבעלות. השיחות יימשכו ביום רביעי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

עדיין אין סיכום להעברת הבעלות על בית"ר ירושלים. הערב (שלישי) נפגשו הבעלים משה חוגג ובעלי בני יהודה ברק אברמוב, בנוכחות נאמן המועדון יצחק יונגר ועורך הדין רועי רוזן, אולם הצדדים טרם הגיעו להבנות על העברת הבעלות על המועדון.

אברמוב, בעלי בני יהודה בשש השנים האחרונות, השלים כבר אתמול את כל הבדיקות הבסיסיות מבחינתו לקראת רכישת בית"ר ירושלים, אבל עדיין ישנם פערים שיש צורך לגשר עליהם ועל כן השיחות יימשכו מחר בניסיון למצוא פתרונות.

בין השאר נושא הערבות מצד עיריית ירושלים עדיין לא אושר וזו אחת הסיבות העיקריות שמונעות בשלב זה את הסגירה, כמו גם אישור משטרת ישראל וסגירה סופית של כל ענייני העברת בני יהודה, יחד עם מספר פתרונות להלוואות החוץ בנקאיות שחוגג צריך לפתור. למרות האמור לעיל, אם יקבל אברמוב תשובות חיוביות בהקדם בנושאים אלה, מכירת בית"ר ירושלים לידיו עשויה להיסגר תוך שעות או לכל המאוחר עד מחר.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
העידן שלו בבית"ר יסתיים בקרוב? משה חוגג/דני מרון

חשוב לציין שבשלב זה המשטרה מתנגדת לכל הסכם למכירת בית"ר ירושלים ודורשת שכל הסכם שכזה יובא לאישורה עם כל הפרטים, העברות הכספים ותנאי הבקרה התקציבית. למעשה, המשטרה מבקשת מכל הגורמים המעורבים את כל המסמכים הרלונטיים ומדובר במכשול נוסף שעשוי לעכב את מעבר הבעלות.

בכל מקרה אברמוב לא יוכל להשלים את רכישת בית"ר ירושלים עד שגם בני יהודה תעבור לידיים חדשות, אלא שבכוונתו לתת את המועדון ללא תמורה לרוכש שיסכים להתחייב להשקעה בגובה 3.5 מיליון שקלים. למעשה בהתאחדות הבהירו לצדדים כי לא תוכל להיות מוגשת בקשה להעברת הבעלות על בית"ר עד אשר לא תאושר פורמלית העברת הבעלות על בני יהודה, שנכון לעכשיו עדיין לא הוגשה בקשה כזאת לוועדה והדברים בכל מקרה לא יוכלו להיגמר עד יום חמישי, כך שבית"ר תזדקק לארכה נוספת אם אברמוב יסכם על רכישת בית"ר.

נציגי קבוצת הרוכשים ה"אמריקאים" בראשות ג'ושוע ג'ייקובי, שגם יצאה לשיתוף פעולה עם עמותת אוהדי בית"ר ירושלים, עדיין מאמינה כי היא תוכל לרכוש את המועדון מחוגג, אולם שם גם הודו כי "ההרגשה הייתה שזה לא תלוי בנו, כי חוגג מעדיף את אברמוב מטעמים אישיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully