וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על כל שקל שאוהדי בית"ר יגייסו, הקבוצה בראשותי תשקיע שניים"

12.7.2022 / 16:01

איש העסקים האמריקאי ג'ושוע ג'ייקובי, יחד עם המשקיעים הישראלים ועמותת האוהדים הירושלמית יוצאים לגיוס כספים מהקהל "כדי להציל את הקבוצה". ברק אברמוב הוא עדיין הרוכש המועדף על חוגג

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 12.7/ספורט1

קבוצת המשקיעים בהובלת איש העסקים היהודי-אמריקאי ג'ושוע ג'ייקובי ויחד עם המשקיעים הישראלים אילן צדקה וששי יעקב, בשיתוף פעולה עם עמותת אוהדי בית"ר ירושלים, יוצאים לגיוס כספים מאוהדי הקבוצה במטרה להציל את המועדון.

לפי הודעת עמותת האוהדים, "המשקיעים העבירו לנאמנות סכום ראשוני כדמי רצינות, שישמש לרכישת הקבוצה בעתיד. כעת, המשקיעים יוצאים לגיוס סכום של ארבעה מיליון שקלים מהאוהדים לצורך השלמת הרכישה וקוראים לאוהדי בית"ר ירושלים: "על כל שקל שהאוהדים יגייסו הקבוצה בראשותי תעמיד שני שקלים כהשקעת 'מאצ'ינג'. כעת הכדור בידיים שלכם"

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הובטח להכפיל כל סכום שאוהדי בית"ר ירושלים ישקיעו/ברני ארדוב

האזינו: אופיר סער על מאמצי ההצלה של בית"ר ירושלים

עוד נטען על ידי העמותה כי "בפגישה לילית שנערכה אמש בירושלים סוכם החיבור בין עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים עם קבוצת רוכשים אמריקאים וישראלים במטרה להוציא את מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים לדרך חדשה. הרוכשים העבירו לנאמן יצחק יונגר מכתבי הוכחת יכולת מעורך הדין כפי שביקש וכעת פונים לקהל האוהדים של בית"ר במטרה לרתום אותם להצלת המועדון מהבירה".

איש העסקים היהודי אמריקאי ג'ושוע ג'ייקובי אמר: "במהלך החודשים האחרונים אנחנו פועלים לקידום רכישת בית"ר ירושלים והחזרתה לגדולה המגיעה למועדון האייקוני הזה. אנחנו מעוניינים להעניק למועדון רשת הביטחון על מנת שתוכל להתמקד בכדורגל והחזרת העטרה ליושנה כבר בשנים הקרובות. אנחנו מגיעים לבית"ר מתוך אהבה לקבוצה ולאוהדים וקוראים למאות אלפי האוהדים האדירים של המועדון - הצטרפו אלינו ויחד נוכל לעשות את השינוי שכולנו מייחלים לו. על כל שקל שהאוהדים יגייסו הקבוצה בראשותי תעמיד 2 שקלים כהשקעת 'מאצ'ינג'. עם ניהול אחראי וחכם, מגוון החוויות שחברי מועדון הניהול שלנו מביאים, התוכנית שהצגנו וההזדמנות הניצבת לפנינו נוכל להחזיר את שאגת בית"ר לתפארתה ולהביא את המועדון לעידן חדש של הצלחה. בנוסף חשוב לי להודות לראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת על מאמציו הרבים להצלת המועדון החשוב לכולנו כל כך".

המטרה היא לייצר גיוס המונים של ארבעה מיליון שקלים, כאשר קבוצת המשקיעים תשקיע 8 מיליון ש"ח מהצד שלה וניתן יהיה להתחיל ולהוציא את בית"ר מהמקום בו היא נמצאת. יחד עם זאת, דרוש הרבה יותר כסף על מנת לקחת את הקבוצה ממשה חוגג, לשלם חובות ולתפעל אותה בעונה הנוכחית, כך שכל עוד ברק אברמוב ירצה, הוא הרוכש המועדף מבחינת הבעלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully