וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב עשוי לרכוש היום את בית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 7:47

מרבית הפרטים סוכמו, בעלי בני יהודה ייתן תשובה סופית וכבר מתכנן את החיזוק. אספרייה יצטרף, אקולטסה על הפרק. כפיר אדרי עשוי לחבור לבעלים, שיחזק את הקבוצה בשבעה שחקנים לפחות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון, היום (שלישי) או לכל המאוחר מחר, יהפוך ברק אברמוב לבעלים החדש של בית"ר ירושלים. נכון לאתמול השלים אברמוב את כל הבדיקות הבסיסיות מבחינתו, כאשר הוא ביקש עוד לילה לחשוב, אך הכיוון מבחינתו הוא לסגור היום את הפרטים האחרונים ולהפוך לבעלים החדשים של הקבוצה מהבירה.

מנגד, קבוצת הרוכשים ה"אמריקאים" שנפגשה אתמול עם ניר ברקת עדיין מאמינה שיש לה סיכוי לרכוש את בית"ר, אך יחד עם זאת, אמרו חבריה אתמול כי "מתחילת הדרך יש הרגשה שזה לא תלוי בנו כי חוגג מעדיף את אברמוב מטעמים אישיים, אבל האוהדים איתנו".

אז זהו, שלגבי האוהדים, הדברים הם נזילים ויכולים להשתנות בהתאם להתפתחויות. נכון לאתמול האמריקאים היו רחוקים מלהיות אלה שיעברו בבקרה או בוועדה להעברת זכויות ניהול, ונראה כי רק במקרה שאברמוב יחליט לוותר על בית"ר הם יחזרו לתמונה.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם ברק אברמוב בעלי בני יהודה. קובי אליהו
חוזרים לשתף פעולה. הפעם בבית"ר? אבוקסיס ואברמוב/קובי אליהו

במידה שאברמוב אכן יהפוך לבעלים, יוסי אבוקסיס יזכה לחיזוק של חמישה זרים ושני ישראלים, בתקווה לבנות קבוצה חזקה. דנילו אספרייה אמור להיות שחקן הרכש הראשון של הקבוצה, כאשר גם אלטון אקולטסה מהפועל באר שבע על הפרק. בנוסף ירצה המאמן לצרף בלם, מגן ימני ועוד קשר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל באר שבע אלטון אקולטסה מול שחקן שלונסק ורוצלאב רפאל מקובסקי. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
החיזוק הראשון של אברמוב? אקולטסה במדי באר שבע/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

בנוגע לבני יהודה, ברגע שירכוש סופית את בית"ר, אברמוב יסגור את הקצוות האחרונים גם בנוגע להתחייבויות העונה שהסתיימה, על מנת להשלים את תהליך העברת הזהובים ללא תמורה, כאשר הרוכש החדש יצטרך לקחת על עצמו התחייבויות בגובה 3.5 מיליון ש"ח.

מי שעשוי להצטרף לאברמוב בבית"ר הוא כפיר אדרי. עדיין לא ידוע באיזה תפקיד, אך אברמוב רוצה אותו כאיש אמונו. מעבר לכך, יצורפו מספר בעלי תפקידים נוספים לאחר שתיבנה מסגרת התקציב בהתאם לכיסוי חובות של 7 מיליון ש"ח העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully