וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שביקר באיראן: צ'אבי לא הורשה להיכנס עם ברצלונה לארה"ב

עודכן לאחרונה: 16.7.2022 / 18:15

תקרית מביכה למאמן, שלא קיבל אישור כניסה למיאמי בגלל שהיה במדינה העויינת שלוש פעמים כשחקן אל סאאד: "מקווים שהבעיה תיפתר תוך כמה ימים"

רוברט לבנדובסקי חוגג אליפות עם באיירן מינכן/מתוך טוויטר

ברצלונה ממריאה היום (שבת) למיאמי, שם היא תערוך את מסע ההכנה שלה שלה לקראת העונה הקרובה. אלא שמי שלא יהיה עם הקבוצה המתגבשת הוא לא אחר מאשר המאמן, צ'אבי. הסיבה: כשחקן אל סאאד הקטארית, צ'אבי שיחק באיראן שלוש פעמים ולכן על פי הנהלים של ארה"ב, הוא חייב כעת אישור מיוחד כדי להיכנס למדינה מסיבות מובנות.

ברצלונה כבר הוציאה הודעה בנושא והבהירה ש"צ'אבי יצטרף לקבוצה בעוד כמה ימים בגלל בעיות בדרכון", אבל לא ברור מתי בדיוק ואם המאמן בכלל יספיק לפתור את הבעיה הבירוקרטית ולהיות עם הקבוצה שלו.

צ'אבי, מאמן ברצלונה. DANIEL ROLAND, GettyImages
נשאר בבית. בינתיים. צ'אבי/GettyImages, DANIEL ROLAND

בברצלונה לא היו מודעים לבעיה הזו ושכבר היו מודעים, הם לא היו יכולים לפתור אותה בגלל שאנחנו עמוק בתוך הסופ"ש ובכל מקרה הם צריכים לחכות עד יום שני.

לברצלונה מצפים ארבעה משחקים מסקרנים במסע המשחקים שלהם בארה"ב. זה יתחיל עם משחק מול אינטר מיאמי של דייויד בקהאם ב-20.7 וכעבור ארבעה ימים הקבוצה תפגוש את ריאל מדריד לקלאסיקו מסקרן שייערך בלאס וגאס. לאחר שלושה ימים בארסה תפגוש את יובנטוס בטקסס ותסיים עם משחק נגד ניו יורק רד בול בניו ג'רזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully