וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הודיעה: "לבנדובסקי עובר לברצלונה, מודים לו על הכול"

החלוץ הפולני כבר נפרד מחבריו ויצטרף לקטלאנים במחנה האימונים במיאמי: "אסירי תודה על מה שהוא תרם". אוליבר קאן עקץ: "שחקנים גדולים כבר עזבו בעבר ובאיירן לא התפרקה, להיפך"

רוברט לבנדובסקי חוגג אליפות עם באיירן מינכן/מתוך טוויטר

עכשיו זה רשמי: רוברט לבנדובסקי עובר מבאיירן מינכן לברצלונה. אחרי שאוליבר קאן הודה על המעבר של החלוץ הפולני, אלופת גרמניה הודיעה באתר הרשמי שלה שהסקורר הפולני הנהדר עובר לשחק בקאמפ נואו.

"זו עסקה טובה לשני הצדדים שאנחנו צריכים להבהיר אותה. רוברט הוא שחקן ראוי, שזכה בהכול איתנו. אנחנו אסירי תודה ומודים לו על כל מה שהוא נתן למועדון".

מנכ"ל אלופת גרמניה אוליבר קאן, שאישר בשיחה עם העיתון "בילד" שהושג סיכום עם בארסה, אמר גם הוא לאתר הרשמי: "נתנו ללבנדובסקי אור ירוק, יש סיכום בין שני הצדדים והחוזה סוכם. אנחנו יודעים היטב מה אנחנו חייבים ללבנדובסקי, אבל שחקנים גדולים כבר עזבו בעבר את באיירן מינכן ובאיירן לא התפרקה. להיפך, היא אפילו הפכה להיות קבוצה טובה יותר".

לבנדובסקי, שלדעת רבים היה צריך לזכות בכדור הזהב בעונה החולפת, הוא הסקורר הכי גדול באירופה בשנים האחרונות ויצטרך לחולייה קדמית עמוסה מאוד שכוללת גם כוכבים כמו אובמיאנג ששיחק איתו בדורטמונד, פראן טורס, עוסמאן דמבלה, אנסו פאטי, ראפינייה, אנסו פאטי וגם ממפיס דפאי שכרגע עדיין בבארסה. ברצלונה תשלם בסביבות 50 מיליון יורו עבור הפולני בן ה-34, שהיה אמור לסיים את חוזהו בבאיירן בקיץ הבא ולכן לבווארים השתלם למכור אותו כעת.

רוברט לבנדובסקי נפרד ממאמן באיירן מינכן יוליאן נאגלסמן. רויטרס
אימון אחרון. לבנדובסקי נפרד מנאגלסמן/רויטרס

הסקורר שקרע רשתות ושבר שיאים בבוואריה הגיע לאימון האחרון שלו היום וכבר החל להיפרד מחבריו לקבוצה בבאיירן מינכן ומהמאמן יוליאן נאגלסמן. ביציאה ממתחם האימונים, כתב "סקיי גרמניה" תפס את לבנדובסקי לשיחה קצרה והחלוץ אמר: "אלה היו שמונה שנים מיוחדות שאני לא אשכח. הייתה לי תקופה נפלאה במינכן".

הפולני, שצפוי לטוס מחר למחנה האימונים של ברצלונה בארצות הברית, סיפר שבקרוב הוא ישוב לערוך פרידה מכובדת יותר מאנשי המועדון: "לא היה לי יותר מדי זמן להתכונן, הכל קרה יותר מדי מהר ולא הספקתי לומר שלום לכולם. אחרי מחנה האימונים אחזור להיפרד כמו שצריך מכל העובדים, ולארגן עוד כמה דברים".

קאן, אגב, נשאל גם האם באיירן מתכוונת להחתים מחליף ללבנדובסקי, והשיב: "אנחנו במעקב תמידי על השוק ואם תהיה הזדמנות, נהיה שם. כפי שחלון ההעברות הזה הוכיח, באיירן היא יעד מפתה מאוד עבור השחקנים המובילים באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully