וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע בטוחים: אסטריט סלמאני יוסיף איכות להתקפה

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 14:26

במועדון טרם אישרו את הדיווח בשבדיה לפיו החלוץ נמכר אליהם במיליון יורו אחרי שסירב ללובן הבלגית, אך גורם אמר: "אם הוא היה כובש כמו בעונה שעברה, העסקה לא הייתה על סף סגירה"

הפועל באר שבע, אימון פתיחת עונה 2022/23/יוסי איטח, אתר שבע

שעות ספורות לפני שהפועל באר שבע תפגוש את מכבי חיפה בקרב על גביע אלוף האלופים הערב (שבת 20:30, ספורט1), בשבדיה פורסם שהחלוץ הקוסוברי אסטריט סלמאני נמכר למחזיקת גביע המדינה.

בהפועל באר שבע עדיין לא מאשרים רשמית שהעסקה לצירופו של סלמאני נסגרה כפי שדווח, אך עם זאת, גורם במועדון אמר בשעות בצהריים: "אם סלמאני היה כובש כמו בעונה שעברה, כנראה היה בלתי אפשרי להביא אותו. זה שהוא לא כבש הרבה בעונה הזאת אפשר לעסקה הזו לצאת לדרך ולהיות על סף סגירה". בבירת הנגב מאמינים כי מדובר בחיזוק משמעותי לחלק הקדמי ובשחקן שיוסיף לקבוצה איכות - מילה שחזרה על עצמה הרבה בשבועות האחרונים.

לפי הדיווח בשבדיה, לאחר מו"מ שנמשך בימים האחרונים ועליו גם פורסם, האמרבי הסכימה לשחררו בעסקה שמוערכת בכמיליון יורו. עוד נכתב שהחלוץ צפוי להגיע לישראל בימים הקרובים, אחרי שסירב סופית להצעה מלובן הבלגית. משחקה הבא של האמרבי ייערך מחר מול אלפסבורג ויהיה מעניין לראות אם סלמאני ייכלל בסגל.

אסטריט סלמאני, חלוץ קוסוברי. Stefan JERREVANG, GettyImages
יגיע לבירת הנגב בימים הקרובים? סלמאני/GettyImages, Stefan JERREVANG

סלמאני בן ה-25, מתנשא לגובה של 1.84 מטר, נרכש על ידי האמרבי בינואר בשנה שעברה תמורת כ-800 אלף יורו. בעונת הבכורה שלו בקבוצה הוא כבש 10 שערים ובישל עוד 10 ב-33 משחקים בכל המסגרות ובעונה האחרונה, שלמעשה בשבדיה החלה באפריל, הוא עם 11 שערים ו-4 בישולים ב-25 משחקים, אבל במסגרת הליגה הבקיע רק שניים.

הוא נולד בשבדיה, אולם מייצג את נבחרת קוסובו. את הופעת הבכורה במדיה הוא ערך באוקטובר 2021 ובסך הכל שותף בחמישה משחקים בינלאומיים. את שערו הראשון והיחיד הבקיע בהופעתו הבינלאומית האחרונה בחודש מרץ, כאשר קוסובו הביסה 0:5 את בורקינה פאסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully