וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי שריר הפסידה בבית הניחומים בגרנד פרי זאגרב, שמש וגושן הודחו

עודכן לאחרונה: 16.7.2022 / 18:37

הג'ודאית במשקל עד 63 ק"ג נכנעה ליריבה מברזיל, אחרי שחברותיה סיימו את דרכן. יפתח בדש נכנע בסיבוב הראשון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.7/ספורט1

היום השני של גרנד פרי זאגרב יצא לדרך הבוקר (שבת). יממה אחרי שגפן פרימו זכתה במדליית הארד בקרבות במשקל עד 52 ק"ג, הפעם המשתתפים הישראלים לא הצליחו לפלס דרכם לפודיום.

גילי שריר (עד 63 ק"ג) חוותה יום ארוך בסיומו נותרה בלי מדליה. שריר התחילה את דרכה בתחרות בסיבוב השני, שהוא למעשה שלב שמינית הגמר, ובזכות ניצחון בווזארי על שרה הראחי ממרוקו העפילה לרבע הגמר, שם נכנעה ליריבה מספרד. היא צנחה לבית הניחומים, גברה על אריאלה סאנצ'ס מהרפובליקה הדומיניקנית, אבל נכנעה ליריבה מברזיל.

עוד קודם לכן ובאותה קטגוריה, גברה בסיבוב הראשון ענבל שמש על ליה לודביק הסלובנית שספגה עונש שלישי בניקוד הזהב. בשמינית הגמר היא פגשה את אותה אריאלה סאנצ'ס מהרפובליקה הדומיניקנית (שבהמשך הפסידה לשריר), שהצליחה לרתק את הישראלית ואף גרמה לה לעילפון - מהלך שהסתיים באנחת רווחה גדולה כאשר שמש קמה על רגליה, על אף שמשמעותו שהיא הפסידה בקרב.

גילי שריר באליפות אירופה 2022. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
התקווה למדליה ביום השני בזאגרב. שריר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

במשקל עד 70 ק"ג התחרתה מאיה גושן, שבקרב הראשון גברה על הצרפתיה קיילה איסופי שספגה שלושה עונשים עוד לפני ניקוד הזהב. בשמינית הגמר היא ספגה שלישה עונשים והפסידה לקרואטית לארה צבטקו.

בגברים הנציג הישראלי היחיד שהתחרה היום הוא יפתח בדש (עד 81 ק"ג), שנכנע כבר בסיבוב הראשון ליריב הקנדי מוהאב אלנהאס שניצח באיפון.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully