וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי העולם: נבחרת הג'יו ג'יטסו זכתה בחמש מדליות

כל חמשת הנציגים הישראליים הצליחו לעלות על הפודיום בתחרות בארצות הברית. המטפסים נמרוד מרקוס ואיילה כרם העפילו לגמר, נבחרת הנשים בלקרוס במקום החמישי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.7/ספורט1

משחקי העולם 2022 בברמינגהאם, אלבה שבארצות הברית, נמשכו גם הלילה (בין שישי לשבת) והמשלחת הישראלית בהחלט רשמה מספר הישגים נאים.

נבחרת הג'יו ג'יטסו של ישראל זכתה בחמש מדליות, כשעבור הענף זהו הישג אדיר מכיוון שכל חמשת הנציגים הצליחו לעלות על הפודיום. משי רוזנפלד (עד 57 ק"ג) זכתה בזהב וגם נמרוד ריידר (עד 77 ק"ג) סיים במקום הראשון, רוני ניסימיאן (63 ק"ג) זכתה בכסף ובמדליות ארד זכו ויקי דבוש (69 ק"ג) וסער שמש (85 ק"ג).

"הישג מדהים זה הוא תוצאה של עבודה קשה של כחמש שנים", אמר ארז אלראי, יו"ר איגוד הג'יו ג'יטסו, "אני גאה בכל ספורטאי הנבחרת והצוות המקצועי. אני רוצה להודות להנהלת התאחדות איילת בראשותו של מר אריק קפלן על תמיכתו לאורך השנים. לפניו מחכים עוד הישגים רבים".

מאמן נבחרת הג'יו ג'יטסו אמיר בוארון, ויקי דבוש ועוזר המאמן תומר אלראי. התאחדות אילת, אתר רשמי
חמישה ספורטאים, חמש מדליות בג'יו ג'יטסו/אתר רשמי, התאחדות אילת
נמרוד ריידר. התאחדות אילת,
נמרוד ריידר עם מדליית הזהב/התאחדות אילת
משי רוזנפלד. התאחדות אילת, אתר רשמי
משי רוזנפלד עם המדליה/אתר רשמי, התאחדות אילת
איילה כרם, מטפסת ישראלית. התאחדות אילת, אתר רשמי
הצלחה גם בטיפוס. איילה כרם/אתר רשמי, התאחדות אילת

בנוסף, רשמה המשלחת הישראלית גם הישג בענף הטיפוס שבו עלו לגמר הישראלים הבכירים, נמרוד מרקוס ואיילה כרם, שהינם גם המועמדים הבכירים של הענף לקראת אולימפיאדת פריז 2024.

נמרוד מרקוס, עשה היסטוריה כאשר העפיל לגמר מהמקום השלישי. בגמר הוא סיים במקום בשישי והמכובד. התחרות כללה את 12 המטפסים הטובים ביותר בעולם. איילה כרם, שגם היא העפילה לגמר מהמקום השלישי, סיימה אף היא במקום השישי והמכובד. ראש הענף שליווה את נמרוד ואיילה, הוא איתי פרידמן, שמשמש כמאמן האישי של נמרוד מרקוס. המאמן של איילה הוא אלכס חזנוב.

נבחרת הלקרוס של ישראל במשחקי העולם. התאחדות אילת, אתר רשמי
ניצחון במשחק הדירוג מול יפן. נבחרת הנשים בלקרוס/אתר רשמי, התאחדות אילת

ענף נוסף בו נרשמה הצלחה הוא לקרוס. נבחרת הנשים ניצחה 12-13 את יפן החזקה והשיגה את המקום החמישי. המשחק נגד יפן התקיים במסגרת משחק הדירוג על המקומות 5-6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully