וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני טוטנהאם קורסים באימונים, וכך מעבירים מסר ברור ליריבות

אנטוניו קונטה מעביר אימונים מפרכים והכוכבים סובלים, אבל הארי קיין משוכנע שיש בכך גם יתרון: "מאמין שאפשר לעשות משהו מיוחד העונה"

תקציר: כוכבי הליגה הדרום קוריאנית - טוטנהאם 6:3/ספורט1

אחת הקבוצות שיהיה הכי מסקרן לראות אותה בפתיחת עונת 2022/23 היא טוטנהאם. מאז שנחת אנטוניו קונטה במועדון באמצע העונה שעברה, התרנגולים בעיצומו של שיפור אדיר - שבזכותו גם הצליחו לתפוס את הכרטיס לליגת האלופות ממש ברגע האחרון. כעת קונטה זוכה לפתוח עונה בלונדון ולדרישתו כבר הושקעו כ-100 מיליון ליש"ט כך שהציפיות בהתאם, אבל לא פחות מכך יהיה מעניין לראות את טוטנהאם במשחקים הראשונים לאור מה שקורה בהכנה שלה לעונה.

טוטנהאם, כידוע, תשחק בישראל בסוף החודש כאשר תתמודד באצטדיון בחיפה נגד רומא ב-30 ביולי, אבל בינתיים היא בעיצומו של מסע משחקים במזרח - ולא פחות ממה שקורה במשחקי הקבוצה, מרתק מה שקורה באימוניה. כל אימוני הקבוצה שתועדו, בעיקר אלו שהיו פתוחים לקהל וצולמו מתחילתם ועד סופם, הסתיימו בסצינות שבהן נראים שחקני הקבוצה, כולל הכוכבים כמו הארי קיין ויון סונג מין, נשכבים על הדשא, חלקם מבקשים טיפול רפואי, אחרים מקיאים - והסיבה היא אימונים מפרכים שמעביר אותם קונטה.

למרות כל האמור לעיל, כוכבי טוטנהאם דווקא תומכים בקונטה ובאימונים הקשים. גם הארי קיין שאפילו טוען שהתמונות של שחקני טוטנהאם נופלים בסוף אימוני פתיחת העונה, זהו מסר ברור ליריבות: "מבחינה מנטלית להיות איתו כל יום ולעבור את האימונים שהוא עושה, אלה דברים שמלמדים אותך. אני מרגיש שאני לומד מכל שנה שאני משחק בה, אבל כשאתה עובד לצד אדם כמו אנטוניו אתה לומד מהר יותר והרבה יותר. אני מרגיש שיש לי עוד המון מה לתת ומקווה שאראה זאת בעונה הבאה".

נזכיר כי בעונה שעברה היה זה קיין שדרש לעזוב את טוטנהאם, הצטרף לאימוניה באיחור ניכר וגם לא השתתף במשחק פתיחת העונה בפרמיירליג. שערו הראשון בליגה הובקע רק במחזור השמיני והוא היה עם שער אחד בלבד בליגה עד חודש דצמבר. למרות כל זאת, מאז שהצטרף קונטה הוא החל לככב ואת העונה הוא סיים עם 17 שערי פרמיירליג ועם 9 בישולים ואף הוביל את הליגה במדדים רבים הנוגעים לניסיונות הבקעה וליצירת מצבים.

"אני מאמין שאפשר לעשות משהו מיוחד השנה", המשיך קיין, "יש אימונים מסוימים שהם מאוד קשים, אבל כולם מצפים לעונה. אנחנו נהנים בהכנות לעונה ועובדים מאוד קשה, אבל יש 'באז' טוב ואנחנו רוצים להגיע מוכנים לרגע האמת. לא כל כך הצלחנו בשנתיים האחרונות ואני מקווה שכעת נוכל לעשות משהו מיוחד", אמר וגם הפיח תקוות באוהדי התנגולים שיסכים להאריך את חוזהו, שנה אחרי שמנצ'סטר סיטי ניסתה לצרפו בכל כוחה ועדיין נדחתה פעם אחר פעם בידי טוטנהאם.

היום (שבת, 14:00, ישיר בספורט4) נקבל הצצה נוספת להכנה של טוטנהאם לעונה, כאשר תשחק נגד סביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully