וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: גנאברי האריך חוזה, ארסנל מנסה לסכם עם זינצ'נקו

עודכן לאחרונה: 16.7.2022 / 17:40

נחשף שכרו החדש של שחקן ההתקפה שחתם עד 2026 בבאיירן מינכן. צ'לסי רכשה את קוליבאלי ב-40 מיליון יורו, התותחנים כבר סיכמו עם מנצ'סטר סיטי וכעת מנהלים מו"מ מול האוקראיני

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.7/ספורט1

העברות

* באיירן מינכן הודיעה כצפוי על הארכת חוזהו של סרג' גנאברי. הקיצוני, שחגג ביום חמישי 27, הסכים להישאר במועדון אחרי אי בהירות בנוגע לעתידו בחודשים האחרונים לאור העובדה שהיה אמור לסיים חוזה בתום העונה הקרובה. גנאברי עדכן את ראשי באיירן ביום ההולדת שלו כי החליט לקבל את ההצעה שלהם, וחתם עד 2026 כאשר לפי הדיווחים שכרו יעמוד על תמורת 19 מיליון יורו ברוטו לעונה. הוא וסאדיו מאנה צפויים לשחק בעמדת החלוץ אחרי עזיבתו של לבנדובסקי.

* עסקה גדולה נוספת הפכה לרשמית: הבלם הסנגלי קאלידו קוליבאלי חתם בצ'לסי והצטרף לחבריו החדשים במסע בארצות הברית. הוא נרכש מנאפולי תמורת כ-40 מיליון יורו וחתם לארבע שנים. ישתף פעולה בין השאר עם השוער אדואר מנדי, חברו לנבחרת.

* הקשר מתיאס סוונברג נרכש על ידי וולפסבורג, שתשלם עבורו 9 מיליון יורו לבולוניה.

* ריינג'רס הודיעה על שאילתו של קשר באיירן מינכן מאליק טילמן לעונה אחת עם אופציה בלעדית לרכוש אותו.

* מונאקו רכשה את חלוץ בורוסיה מנשנגלדבאך ברל אמבולו תמורת 12 מיליון יורו. החלוץ השוויצרי בן ה-25 חתם בקבוצה הצרפתית עד 2026.

* שחקן פורטו לשעבר צ'אנסל אמבמבה חתם במארסיי עד יוני 2025 אחרי שעזב את הקבוצה הפורטוגלית עם תום חוזהו.

* ויטסה שאלה את בלם בנפיקה פרו, שבילה את שתי העונות האחרונות בהשאלות בוולנסיה ובהיידוק ספליט. הבלם הפורטוגלי בן ה-25 רשם בעבר 8 הופעות בנבחרת הצעירה.

אדמונד טפסובה שחקן באייר לברקוזן. Sebastian Widmann, GettyImages
בדרך לארסנל? טפסובה/GettyImages, Sebastian Widmann

שמועות

* בספרד פורסם כי ריאל סוסיאדד תרכוש ב-6 מיליון יורו את שחקנה של ריאל מדריד, טאקה קובו היפני, שהושאל בשנים האחרונות למאיורקה ולוויאריאל.

* מנצ'סטר יונייטד מקווה לצרף עוד היום את ליסנדרו מרטינס. הבלם הארגנטינאי שיירכש מאייאקס תמורת 55 מיליון יורו יעבור היום בדיקות רפואיות ובמקביל עובדים ראשי המועדון על הוצאת ויזה עבורו כדי שיוכל להצטרף לקבוצה כשתגיע לארצות הברית.

* לפי התקשורת הפורטוגלית, אייאקס תרכוש מפורטו את הקשר בן ה-19 פרנסיסקו קונסייסאו.

* ארסנל מעוניינת בבלם באייר לברקוזן אדמונד טפסובה וצפויה להציע לגרמנים 50 מיליון יורו תמורתו.

* ארסנל מנהלת מגעים גם עם אולכסנדר זינצ'נקו. התותחנים רוצים להשלים את עסקת העברתו של מגן מנצ'סטר סיטי במהירות ומיקל ארטטה מפעיל לחץ בנושא. לפי הפרסומים כבר הושג סיכום בין המועדונים, לפיו ישלמו התותחנים כ-30 מיליון ליש"ט.

* טוטנהאם צפויה להודיע היום על רכישתו של המגן הימני ג'ד ספנס ממידלסברו תמורת 12.5 מיליון ליש"ט.

* פריז סן ז'רמן מנסה להיפטר מג'ורג'יניו ויינאלדום. האלופה הצרפתית הציעה אותו לרומא, אבל המגעים מסובכים בשל שכרו הגבוה של ההולנדי, שעומד על 9 מיליון יורו בעונה.

* הוגו אטיקיטה חתם על החוזה בפריז סן ז'רמן וכבר צולם יוצא ממשרדי המועדון עם סוכניו. הוא יצטרף אל אלופת צרפת עד 2027 אחרי שיימכר מריימס.

* באיירן מינכן גם צפויה להגיש ביממה הקרובה הצעה חדשה ליובנטוס עבור הבלם ההולנדי מתייס דה ליכט, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה. אחרי שהושג סיכום על מכירת לבנדובסקי לברצלונה, הבווארים ישתמשו בכסף כדי לשדרג את הצעתם לאיטלקים ועל פי ההערכות יסכימו לשלם כ-90 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully