וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה ממכבי חיפה: חוסה רודריגס לא מוצא קבוצה חדשה

הקשר בן ה-27 מעדיף לחזור לספרד אבל לגאנס, לאס פלמאס ואיביזה שהביעו עניין ויתרו. בינתיים הוא בעיקר מנסה לשמור על כושר

תקציר: ויטסה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

אחרי הפרידה ממכבי חיפה, חוסה רודריגס מתקשה למצוא קבוצה חדשה. בספרד פורסם היום (שישי) שהקשר עדיין ממתין להצעה הנכונה, אחרי שהניסיון לחתום באחת הקבוצות ממולדתו לא צלח.

לאס פלמאס, איביזה ולגאנס מליגת המשנה בספרד הביעו עניין ברודריגס והוא קיווה לחתום באחת מהן, אבל מבחינתן הוא היה בעדיפות נמוכה ובסופו של דבר הוחתמו שחקנים אחרים באותה משבצת.

כעת, לפי הדיווח, רודריגס מתלבט אם להמשיך להמתין להצעה מספרד או להיענות לאחת ההצעות האחרות שיש לו במדינות אחרות, כולל "הצעה גדולה מקבוצה מובילה בסקנדינביה".

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה בחגיגות האליפות. מאור אלקסלסי
ממשיך לחכות. רודריגס/מאור אלקסלסי

לפני שלושה שבועות פרסם כתבנו שלמה וייס שרודריגס ניהל שיחות עם פורטונה סיטארד ההולנדית, אבל המגעים לא הבשילו (בינתיים) לכדי חתימה. גם חוארס ממקסיקו פנתה אליו, אבל כאמור רודריגס מתלבט.

בתחילת השבוע מכבי חיפה נפרדה סופית מרודריגס, שרשם 85 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה וזכה איתה בשתי אליפויות, באלוף האלופים ובגביע הטוטו.

"אנחנו מודים לחוסה על שתי עונות נפלאות. חוסה התאקלם באופן מיידי והפך מהר מאוד לאחד משחקני המפתח של הקבוצה לאורך השנתיים האחרונות", אמר המנהל המקצועי גל אלברמן. "אנו רוצים להודות לחוסה על תרומתו הגדולה והמשמעותית לאורך תקופתו בקבוצה ולאחל לו הצלחה מרובה בכל דרך אשר יבחר. בהצלחה בדרכך החדשה חוסה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully