וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן אוואנס: "הגעתי במכבי תל אביב לאחת הנקודות הכי נמוכות שיש"

הגארד התראיין בליטא, נזכר בעונה ההפכפכה עם הצהובים והסביר מדוע חתם בז'לגיריס: "הדבר הכי חשוב עבורי היה לקבל תפקיד חשוב"

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

קינן אוואנס יחזור בפתיחת העונה לישראל - אבל הפעם לא בתור שחקן של קבוצה מקומית. אחרי שנתיים בליגת העל, אחת בהפועל חיפה ואחת במכבי תל אביב, אוואנס בן ה-25 כבר מתכונן לאתגרים שמחכים לו בז'לגיריס קובנה, איתה יגיע ליד אליהו כבר במחזור הראשון של עונת היורוליג.

בריאיון שהעניק לאתר הרשמי של הקבוצה, רמז אוואנס על הנסיבות שגרמו לו לעזוב את מכבי תל אביב אחרי עונה אחת בלבד, למרות שלצדדים הייתה אופציה להמשיך את ההתקשרות לעונה נוספת.

"מהרגע הראשון היה לי ברור שההחלטה שלי לגבי הקבוצה בה אשחק בעונה הקרובה, תתבסס על התפקיד שיהיה מיועד לי בקבוצה", אמר אוואנס שמתוכנן להיות הרכז המוביל של הליטאים, אולי בניגוד למה שחיכה לו אם היה נשאר במכבי תל אביב עמוסת הגארדים. "חיפשתי מקום בו אוכל להמשיך לשפר את המשחק שלי, להביא את עצמי לרמה חדשה ולהטביע חותם. אני יודע שבז'לגיריס תהיה לי את האפשרות לעשות את זה".

שחקני מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומאו, קינן אוואנס מאוכזבים. ברני ארדוב
עונה קשה. אוואנס עם ווילבקין ודיברתולומאו/ברני ארדוב

אוואנס חשף כי מי שהמליץ לו להיענות להצעה מז'לגיריס הוא שחקנה הטרי של הפועל ירושלים, ספידי סמית', שכיכב בעונה שעברה במדי היריבה המושבעת ריטאס וילנה.

כמו כן, אוואנס סיפר על העונה ההפכפכה שחווה במכבי תל אביב. "קיבלתי את כל מה שרציתי מהחוויה הזאת, ואפילו יותר מזה. אני והקבוצה הגענו לאחת הנקודות הכי נמוכות שיכולות להיות בשלב מסוים, אבל אחר כך זה השתנה והמראנו הכי גבוה שיש. הפסדנו משהו כמו שמונה או תשעה משחקים ברציפות, ואז היו לנו שני רצפים של שישה ניצחונות. היה כיף להגיע לפלייאוף של היורוליג ולחוות את האווירה שיש במשחקים כאלה. אני מצפה לחוש את זה שוב בעונה הקרובה".

* שחקן נוסף של מכבי תל אביב בעונה שעברה, דרק וויליאמס, מצא קבוצה חדשה. לפי דיווחים ברחבי היבשת, הפורוורד סיכם בפנאתינייקוס ויצטרף לקבוצה המתגבשת של דיאן ראדוניץ', שכמו מכבי תל אביב עוברת בנייה מחדש. הוא יחבור בקבוצה לשחקן נוסף של מכבי תל אביב בעבר, נייט וולטרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully