וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליוואי רנדולף בהפועל ירושלים - ההחתמה הכי חמה בליגת האלופות"

האתר הרשמי של המפעל סקר את עשר הרכישות המסקרנות של הקיץ עד כה. בסקר גולשים נבחר הסווינגמן החדש של האדומים למנצח בפער גדול, והקדים בין היתר את הקאמבק של סי.ג'יי האריס להפועל חולון

חגיגות האליפות של הפועל חולון/דני מרון

"אחרי עזיבתו של רטין אובסוהאן, הפועל ירושלים פנתה שוב לבלגיה כדי למצוא סקורר אתלטי שיוביל את ההתקפה שלה. הם מצאו את התכונות הללו אצל ליוואי רנדולף מפילו אוסטנד. הוא כבר שיחק בעבר לצד אובסוהאן, ועכשיו הגיע תורו להחליף אותו. רנדולף מסוגל לקלוע 30 נקודות במגוון דרכים, ואין שום ספק שהוא ישתלב היטב בשיטה של המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'".

את המחמאות הללו חלק האתר הרשמי של ליגת האלופות בכתבה שהציגה את עשר ההחתמות המסקרנות של הקיץ עד כה בקרב קבוצות המפעל. בסיומה של הסקירה, הובא סקר בפני הגולשים - ורנדולף נבחר ברוב עצום (כ-50% מהקולות) לרכישה החמה ביותר.

רנדולף, שהוכתר בעונה החולפת למלך הסלים ב-BCL, הקדים במשאל את אריק מקולום שעבר לפינאר קרשיאקה ואת דילן אניס שנחת בגלאטסראיי, שקיבלו 18% ו-12% בהתאמה.

ליוואי רנדולף. ליגת האלופות, אתר רשמי
"ישתלב היטב בשיטה של דז'יקיץ'". רנדולף/אתר רשמי, ליגת האלופות

גם סי.ג'יי האריס, שחזר מבורק להפועל חולון, נכנס לרשימה. "מייקל קייזר עזב וימשיך לחסום זריקות ולהטביע כדורים בבילבאו, אבל אל תחשבו שחולון תיחלש. למעשה, נראה שהיא רק תתחזק עם שובו של האריס", נכתב באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully