וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תדרוש שבית"ר לא תעביר תשלומים עבור גורמים שאינם קשורים לכדורגל

עודכן לאחרונה: 15.7.2022 / 11:38

המשטרה מוכנה לאשר את העסקה בתנאים מגבילים מאוד, שלא בטוח שיתאימו לחוגג. המשמעות: בית"ר תמתין למשטרה עד יום א', אחרת תפנה לבית המשפט. הקבוצה ניצחה 0:2 את יפו במשחק אימון, בר כהן ונחמני כבשו. תמיר גלזר, חנצ'יס ואיתמר ישראלי עשויים להצטרף למחנה

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נכון להלילה (בין חמישי לשישי), משטרת ישראל לא מתכוונת לדון בענייני בית"ר ירושלים עד לשבוע הבא, ואם לא יהיה שינוי בעמדתה עד ליום ראשון על ההסכם החתום עם ברק אברמוב - תפנה בית"ר ירושלים לבית המשפט בתקווה שיאשר את מכירת הקבוצה לבעלים החדש, על אף הווטו שמטילה המשטרה בעניין.

בעת שבית המשפט ידון בנושא, גם במידה ותהיה כוונה לאשר את המכירה, המשטרה מתכוונת להתעקש כי תשלום חובות יוכל להיות רק לגורמים הקשורים לכדורגל ותפעול הקבוצה - קרי שחקנים, מאמנים, עובדים וספקים, ולא הלוואות חוץ בנקאיות או החברות הקשורות למשה חוגג. במקרה כזה, לא ברור עדיין מה תהיה רמת ההשפעה על העסקה.

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. אודי ציטיאט
פועלים במספר חזיתות. אברמוב/אודי ציטיאט

במקביל, אתמול המו"מ למכירת בני יהודה התקדם משמעותית, כאשר הרוכשים המיועדים הסכימו לקחת עליהם התחייבות של עד 3.5 מיליון שקל. אם יתגלו התחייבויות גבוהות יותר, אברמוב ישלים את ההפרש. בנוגע להלוואת בעלים בסך 2 מיליון שקל אותה דרש אברמוב, הצדדים הגיעו לסיכום לפיו יקבל חלק מהסכום במידה ויימכרו שחקנים מהקבוצה בשנים הקרובות.

לגבי קבוצת האמריקאים, הם יכולים לשמש רק כחלופה ברמת העברת זכויות ניהול במידה והמשטרה לא תאשר את העסקה עם אברמוב. לקבוצה של ג'ושוע ג'ייקובי אין יכולת כלכלית לרכוש את בית"ר ירושלים ולעבור בוועדה להעברת זכויות בשלב הזה, אבל תמיד יכולה להתאפשר האופציה לפיה היא תקבל את זכויות הניהול לשנה עם אופציה לרכישה, יחד עם כספים שיתרמו אנשים אותם יגייס ניר ברקת. למעשה, האופציה הזאת תהיה על הפרק רק אם היא תהיה האחרונה לפני שבית"ר יורדת לליגה א'. אגב, בבית"ר אמרו אתמול כי גם בליגה א' אין לקבוצה יכולת לשרוד בשל החובות, ובמקרה כזה היא תלך לפירוק וככל הנראה תרד לליגה ב'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא יודע איך להתקדם. אבוקסיס/קובי אליהו

במקביל, יש גם קבוצת כדורגל. יוסי אבוקסיס נלחם כדי לשמור על הסגל ולא יודע איך להתקדם. היום תערוך הקבוצה משחק אימון נגד מכבי יפו, וביום ראשון תטוס למחנה אימונים, אך המאמן עדיין לא יודע אם יהיה לו בעלים ואיזה קנה מידה של שחקנים הוא מחפש. בשלב הזה, כל עוד אין בעלים חדש עם ממון, אבוקסיס מנסה לבנות סגל במסגרת תקציב שכר שחקנים של 8 מיליון שקל וסגל שחקנים זול. סתיו נחמני עדיין לא חתם אך ייצא למחנה, כאשר יש ניסיון לסגור פינות גם עם איתמר ישראלי, רונן חנצ'יס ותמיר גלזר, שהביע רצון להצטרף לבית"ר.

ירדן שועה, בית"ר ירושלים. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
דקות טובות של בית"ר במחצית השנייה. שועה/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

במשחק אימון שקיימה הקבוצה היום נגד מכבי יפו בעמק הארזים, שם מתאמנת הקבוצה עקב אירועי המכביה, היא ניצחה 0:2. הקבוצה של אבוקסיס לא הרשימה במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:0 וכללה מעט מאוד מצבים הבקעה ממשיים, אבל התעוררה במחצית השנייה. סתיו נחמני, המצטרף הטרי, כבש את השער הראשון אחרי שרוי ששון הוציא התקפה מתפרצת עם כדור ארוך לעברו.

על השער השני היה חתום שחקן חדש נוסף בסגל, בר כהן. המהלך החדש כשעדי יונה הצעיר החליף דאבל פס עם יאן יוסופוב והקפיץ לעבר כהן המושאל ממכבי תל אביב, שגלגל לרשת אחרי שקרא את היציאה של השוער.

מקס גרצ'קין ויונתן לוי כמעט כבשו שערים נוספים בדקות הבאות, אבל התוצאה נותרה על כנה עד הסיום. כעת בית"ר תקבל יום חופש וביום ראשון תמריא למחנה האימונים באוסטריה.

ההרכב הפותח של בית"ר: רוי ששון, מקס גרצ'קין, דוד חוג'ה, אוראל דגני, אבישי כהן, חגי גולדנברג, אביאל זרגרי, בר כהן, עדי יונה, ירדן שועה וסתיו נחמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully