וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת ניצחה 1:2 את בלגיה ועלתה לרבע גמר יורו הנשים

דיאני (6) ואמבוק (41) סידרו לצרפתיות ניצחון שני בשני משחקים ואת המקום הראשון בבית. לפני כן, איטליה סיימה ב-1:1 מול איסלנד

תקציר מאליפות אירופה בכדורגל נשים: צרפת - בלגיה 1:2/ספורט1

המחזור השני באליפות אירופה בכדורגל נשים הסתיים הערב (חמישי) עם שני משחקים. המוקדם מבין השניים הסתיים בחלוקת נקודות בין נבחרת איטליה לבין איסלנד, שנפרדו ב-1:1. במשחק השני צרפת הבטיחה את המקום הראשון בבית עם 1:2 מול בלגיה.

אוליימטה סאר שחקנית נבחרת צרפת חוגגת. רויטרס
סאר וחברותיה הבטיחו את ראשות הבית/רויטרס

צרפת - בלגיה 1:2

הצרפתיות הבטיחו את המקום שלהן ברבע הגמר ואף את המקום הראשון בבית ד'. קדידיאטו דיאני מפריז סן ז'רמן כבש את השער הראשון בדקה השישית. ז'ניס קיימן, גם היא מפ.ס.ז', הצליחה לאזן בדקה ה-36, אבל גרידז'ה אמבוק סידרה לצרפת יתרון לפני המחצית (41). הכחולות היו יכולות להכריע את המשחק בדקה ה-90, אבל וונדי רנאר בעטה פנדל רע ונבלמה על ידי השוערת ואז בעטה ברשלנות את הריבאונד החוצה. אמבר טיסיאק סיימה את המשחק עם נגיעת יד ברחבה שהובילה לפנדל הזה אחרי שספגה צהוב שני.

צרפת עם שש נקודות משש אחרי ה-1:5 על איטליה במחזור הפתיחה, בעוד הבלגיות עם נקודה ויפגשו את איטליה במחזור הסיום כשהן מקוות שאיסלנד לא תנצח את צרפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרטינה רוסוקי נבחרת איטליה נגד איסלנד. רויטרס
האיטלקיות עם נקודה ראשונה. מרטינה רוסוקי/רויטרס

תקציר מאליפות אירופה בכדורגל נשים: איטליה - איסלנד 1:1

תקציר מאליפות אירופה בכדורגל נשים: איטליה - איסלנד 1:1/ספורט1

איטליה - איסלנד 1:1

האיטלקיות עם נקודה ראשונה בטורניר לאחר ההשפלה מול צרפת במחזור הראשון. האיסלנדיות עדיין ללא הפסד, אך גם עדיין טרם ניצחו בקמפיין ויוכלו לראות את בלגיה עוקפת אותן בדרך למקום השני אם זאת תנצח את הצרפתיות. קרולינה וייאלמסדותיר העלתה את איסלנד ליתרון כבר כעבור שלוש דקות, אך ולנטינה ברגמאצ'י השוותה בדקה ה-62 וסידרה לאיטלקיות כאמור נקודה ראשונה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully