וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה טוענת כי מפעל הפיס ביטל פרויקט בשל איגוד הכדורסל

בהודעה שהוציאה מנהלת הליגה נכתב כי מנכ"ל מפעל הפיס כתב כי מפסיקים את פרויקט "זמן מגרש" שהביא ילדים מהפריפריה למשחקי הליגה בשל דרישת מנכ"ל איגוד הכדורסל לניתוק הקשר. שמואל פרנקל: "יום מביש לענף הכדורסל"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.7/ספורט1

היחסים העכורים בין מנהלת הליגה לאיגוד הכדורסל, גופים שנמצאים בסכסוך שצפוי להגיע לדיון בבית משפט, עולה מדרגה. לפי הודעה של מנהלת הליגה, אתמול (רביעי) הודיע מפעל הפיס על הפסקת הסכם פרויקט "זמן מגרש", במסגרתו הביאו מפעל הפיס ומנהלת הליגה, אלפי ילדים מהפריפריה למשחקי ליגת העל בכדורסל.

על פי הודעת מנהלת הליגה: "מנכ"ל מפעל הפיס כתב מפורשות במכתבו, כי הוא מפסיק את ההתקשרות בעקבות מכתב שקיבל ממנכ"ל איגוד הכדורסל, יעקב בן שושן, אשר דרש את הפסקת הקשר בין מפעל הפיס למנהלת".

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
"מעשה אומלל ונקמני של איגוד הכדורסל". פרנקל/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

"אין מילים להביע את צערי על כך שאלפי ילדים מהדרום, מהצפון ומכל רחבי הארץ לא יגיעו בעונה הבאה למשחקי ליגת העל בכדורסל בגלל מעשה אומלל ונקמני של איגוד הכדורסל", אמר יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל, "כל ילד, הורה, שחקן, מאמן, וכל אוהדי הכדורסל ברחבי הארץ חייבים היום לדעת שאיגוד הכדורסל פעל באופן מכוון נגד ילדי הפריפריה, נגד הנגשתם לכדורסל בליגת העל, נגד טובת הכדורסל הישראלי, ונגד תרבות הספורט בכלל. זהו יום מביש לענף הכדורסל בישראל. אחרי שנה של פסגות בליגת העל בכדורסל, והופעות נפלאות של קבוצות הליגה באירופה, לא חשבתי שאגיע ליום כזה.

תגובת האיגוד: "על פי החלטת הנהלת איגוד הכדורסל, ניהול ליגת העל חוזר לאיגוד לאלתר. בשל כך שיגר מנכ"ל האיגוד לכל בעלי ההסכמים עם המנהלת, מכתב לפיו החל מעונת המשחקים הקרובה, עליהם להתקשר מעתה עם האיגוד בכל הקשור לליגת העל. המכתב לא קרא למפעל הפיס להפסיק את הפרויקט אלא להתקשר עם האיגוד שהינו הרגולטור של הכדורסל בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully