וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פרום סיים במקום השלישי בקטע ה-12 בטור דה פראנס

הישג נהדר לרוכב הבריטי של קבוצת ישראל פרמייר טק, שהוביל במרבית המירוץ ונחלש מעט לקראת הסיום: "לפני שנה רציתי רק לסיים את המירוץ"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.7/ספורט1

הישג נהדר לרוכב כריס פרום שסיים היום (חמישי) במקום השלישי בקטע ה-12 בטור דה פראנס באלפ ד'הואז. הרוכב של קבוצת ישראל פריים טק פתח פער בפתיחת המירוץ והוליך ברובו (היה ראשון עד לעליית הסיום). אמנם הרוכב בן ה-37 איבד מעט מכוחו עשרה ק"מ לסיום, אבל לא ויתר וסיים במקום השלישי. ההישג הנהדר בקטע היום העלה את פרום עד למקום ה-27 בדירוג הכללי.

טום פידקוק הבריטי הוא המנצח על הפסגה היוקרתית ביותר של הטור. הרוכב הבריטי ניצח בקטע ה-12 של הטור דה פראנס באלפ דואז ובגיל 22 הפך לרוכב הצעיר בהיסטוריה שמנצח על ההר האימתני. יונאס וינגגור שמר על החולצה הצהובה למרות ניסיונות התקפה של פוגצ'אר. השניים סיימו בזמן זהה.

סילבן אדמס, הבעלים של ישראל פרמייר טק בירך את כריס פרום: "ברכות לכריס על מירוץ נפלא וסיום חזק בקטע היוקרתי באלפ ד'הואז. זה המירוץ הטוב ביותר שלו זה שלוש שנים. אני מקווה לראות עוד קסם ככל שהטור יתקדם. לכריס יש לב של אלוף".

כריס פרום רוכב אופניים בריטי. נועה ארנון, אתר רשמי
עלה למקום ה-27 בדירוג הכללי. פרום/אתר רשמי, נועה ארנון

"נתתי את הכל בעלייה האחרונה אבל הגיע הרגע שבו כבר לא נשאר לי "דלק" להיצמד לפידקוק שהיה החזק ביותר היום", אמר פרום, "אז זה לא נגמר בניצחון שבו כה חשקתי. זה היה מופלא לסיים היום עם הידיים מונפות באוויר כמנצח של שלב מדהים כזה, אבל אני בהחלט יכול לקחת אוויר ולחשוב איזה דרך עברתי מהמקום הו מצאתי את עלמי אחרי איתה התרסקות לפני 3 שנים. רק לפני שנה הייתי עדיין במצב שבו רק לסיים שלב כמו היום - משתרך בזנב שך הפלוטון, זה היה חתיכת סיפור בשבילי. אז לטפס מהמקום ההוא - ולתת היום קרב על הניצחון, לסיים שלישי מול רוכבים מהטופ בשלב כמו היום? אני יכול להגיד שאני מאושר ומאד גאה".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

הדירוג הכללי:
1. יונאס יונגגאר (ג'מבו ויסטה) 46:28.46 שעות
2. טאדיי פוג'צאר (UAE) 2:22 דקות אחריו
3. גריינט תומאס (אינאוס) 2:26 דקות אחריו
4. רומיין בארדה (DSM) 2:35 דקות אחריו
5. אדם ייטס (DSM) 3:44 דקות אחריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully