וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: גליל בבית עם חמניץ, הפועל חיפה במוקדמות עם קטאייה

14.7.2022 / 15:08

הקבוצה מכפר בלום תפגוש את הגרמנים ושתי קבוצות שיפלו משלב המוקדמות של ליגת האלופות בשלב הבתים של המפעל המשני של פיב"א. אם הקבוצה של דרוקר תעבור את הפינים, רילסקי מבולגריה או אריס סלוניקי מחכות בגמר המוקדמות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.7/ספורט1

שתי הנציגות של ישראל ביורופקאפ הוגרלו היום (חמישי) בהגרלה שנערכה במינכן. הפועל גליל עליון, שסיימה את העונה בליגת העל במקום החמישי, הוגרלה לשלב הבתים של המפעל, ואילו הפועל חיפה הוגרלה לשלב המוקדמות ותצטרך לנצח שני משחקים כדי להיכנס לשלב הבתים.

גליל עליון הוגרלה בקבוצת הדירוג הראשונה ותשחק בבית א', כשהיריבה הראשונה שלה תהיה אחת המפסידות בגמר המוקדמות של לית האלופות מבין באמברג, נורשפינג, בודיבלניק קייב, קרבאנוס, גולדן איגל מקוסובו ובנפיקה ליסבון, היריבה השנייה תהיה חמניץ הגרמנית והאחרונה תהיה המפסידה ברבע גמר טורניר המוקדמות של ליגת האלופות בין גולדן איגל מקוסובו ובנפיקה ליסבון.

מאמן בני הרצליה שרון דרוקר. דני מרון
יפגוש את קטאייה. מאמן הפועל חיפה שרון דרוקר/דני מרון

הפועל חיפה זכתה לעבור סיבוב מוקדמות אחד ללא משחק ובחצי גמר של טורניר המוקדמות תשחק נגד קטאייה הפינית, כשהמיקום של הטורניר כולו ייקבע בתקופה הקרובה.

אם האדומים יעברו את הפינים הם ישחקו בגמר נגד רילסקי ספורטיסט הבולגרית או המנצחת בין אריס סלוניקי ובי סי וולבס הליטאית. אם חיפה תעבור את שלב המוקדמות היא תשחק בבית אחד עם גזיינטפ הטורקית, באקן ברס הדנית וגמונדן מאוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully